Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Svi trče pa bi i ti, ali ne znaš kako krenuti: Jednostavni savjeti za početnike

Svi trče pa bi i ti, ali ne znaš kako krenuti: Jednostavni savjeti za početnike© www.profimedia.hr

Trčanje je jedna od najjednostavnijih kardiovaskularnih aktivnosti, s prednostima za gotovo svaki dio našeg tijela

Na popisu svih vježbi i aktivnosti, trčanje rangira prilično visoko -  prednosti trčanja uključuju praktičnost i pristupačnost, ali sa zdravstvenog stajališta, to je učinkovit način da tijelo i mozak održiš u izvrsnoj formi. 
 
Trčanje je jedan od najčešćih oblika vježbanja, a prakticiraš li ga svakodnevno, ono ima brojne zdravstvene prednosti - istraživanja pokazuju da trčanje umjerenim tempom od samo 5 do 10 minuta svakog dana može pomoći u smanjenju rizika od srčanog i moždanog udara i drugih uobičajenih bolesti. To je jedna od najjednostavnijih kardiovaskularnih aktivnosti, s prednostima za gotovo svaki dio našeg tijela.

Ipak, krenuti s trčanjem nije lako, koliko god to lagano izgledalo, i važno je ići korak po korak. Ako si početnik u trčanju, nekoliko je stvari koje moraš uzeti u obzir, a ovih sedam savjeta pomoći će ti da postaneš pravi profesionalac u trčanju.
 
Otkrij svoje "zašto"

Zvuči kao klišej, ali ovaj koncept nije loše primijeniti na trčanje. To može biti neki jednostavan razlog, primjerice ako si voljela trčati u školi i ako ti trčanje nedostaje, ako želiš biti u mogućnosti istrčati maraton, ili jednostavno radi zdravstvenih razloga, kako bi si poboljšala raspoloženje ili povećala produktivnost. Napiši popis razloga zbog kojih želiš početi trčati, drži ga na mjestu gdje držiš svoje tenisice za trčanje i pročitaj ga svaki put kada ih vežeš kako bi samu sebe prisjetila zašto želiš trčati.


(Foto: Pexels)
1/7
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
dodaa
  • 30.6.2020 17:05:40
  • Bodova: 34258
  • Prijavi
Volim kombinaciju hodanja i trčanja, ali ipak više volim hodanje tako da nekad i samo hodam ako mi se neda trčati. Mogli biste napraviti i članak o plivanju koje također po ljeti prakticiram :)