Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Sve što si željela znati o Crossfitu

Sve što si željela znati o Crossfitu© Pexels

Crossfit uključuje rad na kondiciji, jačanju trupa i na eksplozivnosti pokreta

Crossfit tip treninga izmislili su i razvili Amerikanci, a filozofija ovog tipa treninga temelji se na mišićnoj izdržljivosti i snazi. Na prvu ti se može činiti da je crossfit zapravo obična inačica tipičnog bodybuildinga, no tu zapravo postoje vrlo jasne razlike.

ZBOGOM KALORIJAMA
Crossfit je način treniranja uz koji se jako brzo sagorijeva velik broj kalorija tijekom treninga, ali i nakon treninga zbog čega je idealan za mršavljenje, odnosno gubitak viška masnog tkiva i oblikovanje mišićne mase.

IDEALAN TIP TRENINGA ZA BILO KOJI TEREN
Iako su jedan od temeljnih alata za izvođenje ovog tipa treninga utezi, istina je da se crossfitom možeš baviti na bilo kojem terenu, a ne samo u teretanama. Stanice i potrebne rekvizite možeš napraviti u vlastitom domu, garaži, na igralištu, u parku, ali naravno i u teretani. Sve ovisi o tome koje su tvoje osobne želje i preferencije.

POTREBNI REKVIZITI
Ako se pitaš što ti je točno od rekvizita potrebno za izvođenje crossfit treninga, za početak je tu vijača, zatim utezi, šipke, a u najvećoj mjeri se trening sastoji od vježbi koje se zapravo izvode bez utega.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sarah Addy (@sarahaddy) on


MENTALNA SNAGA
Za ovakav tip treninga potrebno je imati vrlo veliku mentalnu snagu i volju za odrađivanjem velikih napora i vrlo teških izazova.

NEGATIVNA STRANA: OPASNOST OD OZLJEDA
Crossfit je trening koji zahtijeva jako velike tjelesne i mentalne napore i preporučuje se da ga ne krećeš izvoditi ako zaista nisi u dobroj tjelesnoj formi i kondiciji. To je zato što je potreban vrlo visoki nivo koncentracije da se pravilno izvede svaka vježba kako ne bi došlo do ozljeda koje su vrlo česte. Potrebno je prije svakog crossfit treninga napraviti vrlo dobro zagrijavanje i istezanje prije i nakon treninga i fokusirati se na pravilno izvođenje svake vježbe.

ZA ONE KOJI ŽELE ZNATI VIŠE
Na web stranici www.crossfit.com nalaze se detalji koji objašnjavaju sve o crossfitu, a nude se i razne zanimljivosti poput vježbi dana gdje za svaki dan možeš pronaći novi trening, objašnjen broj ponavljanja i serija, podijeljen na muškarce i žene.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nikos Papadopoulos (@nikospapado87) on

 
Komentari
+2
 
vmarina
  • 4.3.2019 10:28:07
  • Bodova: 46265
  • Prijavi
Izgleda naporno.
12345kike
  • 4.3.2019 9:19:42
  • Bodova: 34027
  • Prijavi
Više volim pilates ali ne bi bilo loše jednom tjedno napraviti ovakav trening.