Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Subota je pravo vrijeme da se pokreneš – razlozi koji će te potaknuti na tjelovježbu

Subota je pravo vrijeme da se pokreneš – razlozi koji će te potaknuti na tjelovježbu© Depositphotos

Ima puno dobrih motivatora za rekreaciju. Koji su tvoji omiljeni?

Postoje ljudi koji su u životu pravi kampanjci, pa im se to odražava na apsolutno sva područja. Područje na kojem također postoji kampanjstvo je i tjelovježba. Ako ti se teško natjerati na redovitu tjelovježbu, mi smo razmislili o razlozima koji će te potaknuti da se napokon pokreneš.

ODABERI DAN
Svi na dijetu kreću od ponedjeljka. Od ponedjeljka se riješavaš loših navika. Od ponedjeljka krećeš s ostvarivanjem gotovo svega što sama sebi obećaš. Pokušaj odagnati tu borbu u glavi s ponedjeljkom i zato je najbolje je da s tjelovježbom kreneš bilo koji drugi dan koji ti neće stvarati toliki mentalni presing kao ponedjeljak i početak tjedna. Mi predlažemo da odabereš subotu. Vikend je vrijeme kada trebaš biti opuštena, kada se možeš posvetiti svojim privatnim stvarima, pa tako i započinjanju zdravih navika i treniranja.

ODABIR TJELESNE AKTIVNOSTI
Nemoj birati aktivnost na koju te netko morao dugo nagovarati i koja ti ni po čemu ne leži. Nema veze ako nisi sportski tip jer u današnje vrijeme postoji mnogo aktivnosti s kojima se možeš baviti, a koje nisu toliko fizički zahtjevne i naporne. To je tvoje slobodno vrijeme i odaberi nešto što će ti se sviđati raditi i na čiji trening ćeš ići s veseljem. Dobra tjelesna aktivnost nije samo trčanje, funkcionalni trening, dizanje utega u teretani ili neki timski sport, kvalitetna aktivnost može biti i obična šetnja prirodom ili po kvartu malo bržim tempom. Uz takvu šetnju, bit ćeš na svježem zraku, razgibat ćeš se, poradit ćeš na oblikovanju mišića i uživati u vremenu samo za sebe.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Online Trainer • NASM, CPT (@tianajoelle) on


ODABERI PARTNERA
U slučaju da ne voliš trenirati sama i da ti se zaista jako teško motivirati iz dana u dan na vježbanje, dogovori se s partnerom, prijateljicom ili sestrom da zajedno nešto radite. Uz to što ćeš poraditi na svom zdravlju, provest ćeš kvalitetno i zabavno vrijeme sa svojim dragim osobama. Na taj način ne samo da ćeš samu sebe potaknuti da vježbanje, nego će se poboljšati i tvoja učinkovitost.

GLAZBA
U slučaju da imaš mogućnost birati glabu i regulirati željenu glasnoću, odaberi neku motivirajuću glazbu koja će te definitivno razbuditi. Ovo itekako pomaže, osobito kod trčanja gdje ritam trčanja možeš uskladiti s ritmom glazbe.

KAVA ILI ENERGETSKO PIĆE
Ako se osjećaš bez energije i teško ti se natjerati na tjelovježbu, kava ili neko energetsko piće u svakom slučaju će ti pomoći da se razbudiš, osvježiš i budeš spremnija na izazove koje ti trening donosi.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Coffee Near You ? (@coffeenearyou) on


ZBOGOM DEPRESIJI I STRESU
Znanstveno je dokazano da tjelovježba, osobito ona redovita, koja se prakticira svaki dan može donijeti veliko poboljšanje za tvoj um i osloboditi te depresivnih i ružnih misli za koje ti se čini da ih se ne možeš nikako drugačije riješiti. U slučaju da radiš stresni posao, isto tako je vrlo lako tjelovježbom utjecati na negativno raspoloženje koje te zbog toga prati. Također je važno da odabereš neki određeni dio dana u kojem ćeš prakticirati tjelesnu aktivnost sukladno svojim vlastitim preferencijama. Nekome više odgovara trenirati ujutro jer ih to razbuđuje i obogaćuje njihov dan, a nekome ipak bolje odgovara poslijepodnevni ili večernji termin.

UTJECAJ NA ZDRAVLJE
Ako ništa drugo, sport i tjelovježba barem utječu na tvoje zdravlje koje se znatno može poboljšati ako se svakodnevno trenira. Zapravo, dovoljno je da odabereš tri do pet dana koje ćeš si rezervirati isključivo za svoju tjelesnu aktivnost koju odabereš. Obzirom da tjelovježba utječe na smanjenje stresa, isto tako i omogućuje bolji rad mozga, manji rizik od teških bolesti, jačanje kostiju i slično.

MRŠAVLJENJE I VEĆE SAMOPOUZDANJE
Uz tjelovježbu i pravilnu prehranu možeš oblikovati svoje tijelo i smršaviti ako imaš problema s viškom kilograma kojih se želiš riješiti. Ukoliko zbog toga nemaš samopouzdanja, vježbanje ti ga itekako može omogućiti i učiniti te sretnijom. Ne kaže se bez razloga u zdravom tijelu zdrav duh!
 
Komentari
+2
 
xerinija
  • 3.3.2019 9:59:07
  • Bodova: 64131
  • Prijavi
Kava prije vježbanja je dobra i zbog dodatnog trošenja kalorija...
irija
  • 2.3.2019 14:49:57
  • Bodova: 39717
  • Prijavi
Dobri prejedlozi.....moje omiljene aktivnosti su šetanje prirodom i pokvartu,plivanje i korektivna gimnastika.
vmarina
  • 2.3.2019 14:04:52
  • Bodova: 46265
  • Prijavi
Važno se pokrenuti.
dodaa
  • 2.3.2019 12:19:36
  • Bodova: 30482
  • Prijavi
Dobar članak, preferiram hodanje,trčanje i šetnju sa psima.
oprezna
  • 2.3.2019 10:54:08
  • Bodova: 130791
  • Prijavi
Dobri prijedlozi ...Pohvaljujem što članak nije razvučen na nekoliko stranica