Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Stvorite zdravu naviku: odradite ovaj trening za cijelo tijelo!

Stvorite zdravu naviku: odradite ovaj trening za cijelo tijelo!

Tijelo za vrijeme tjelesne aktivnosti lući serotonin koji je odgovoran za onaj poznati osjećaj ugode nakon treninga

Redovito i umjereno vježbanje ono je čemu treba težiti. Pretjerivanje s vježbanjem u kraćim vremenskim intervalima nakon kojih slijede dugačke pauze teško može imati dobar efekt na organizam.

Redovitim vježbanjem stvara se zdrava navika, a iz svake zdrave navike izlazi pozitivna promjena na i u ljudskom tijelu. Što se to događa u organizmu koji je podvrgnut redovitom treningu, a što nam se sviđa?

Tijelo za vrijeme tjelesne aktivnosti lući serotonin koji je odgovoran za onaj poznati osjećaj ugode nakon treninga. I razlog je zašto postajemo “ovisni” o vježbanju. Odlično je rješenje za izbacivanje negativne energije. Osobe izložene visokoj razini stresa na poslu vježbanje koriste kao antistresni program, koji dokazano djeluje.
Dakle, krenimo na posao!

Slijedi kružni trening za cijelo tijelo.

Način provođenja treninga: vježbe izvodite redom, jednu za drugom kako su zadane. Svaku vježbu ponovite 20 puta i tako napravite 4-5 krugova, ovisno o formi. Trening ponovite svaki drugi dan. Jedan dan odmora je dovoljan za oporavak!

 
Lejla Dizdarević, dipl. prof. kineziologije,
univ. spec. oec. organizacije i menadžmenta
Više informacija o vježbanju potražite na www.in-shape.hr

Vježba 1

Početni položaj: ležeći položaj na leđima, podignuta glava sa dlanovima na potiljku, noge pogrčene pod 90 stupnjeva u kuku i koljenima.

Opis vježbe: istovremeno opružanje obje noge, jedna vertikano, druga horizontalno. Kod svakog ponavljanja promijeniti položaj nogu.
 

1/4
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
crohistoria
  • 19.10.2016 8:40:22
  • Bodova: 7107
  • Prijavi
Ne čini mi se da su ovo baš idealne vježbe, niti forma mi se ne čini najbolja. Mislim na držanje, ne na tjelesnu spremu. Mislim da postoje puno kvalitetnije vježbe čak i ako imate jako malo vremena na raspolaganju.
marleen
  • 14.10.2016 14:26:37
  • Bodova: 22401
  • Prijavi
Hjoooj...Ovo nije ni blizu treninga za cijelo tijelo! Do sutra bih mogla pisati koji sve mišići nisu obuhvaćeni ovim vježbama. Osim toga, čučanj treba izvesti puno "dublje" od prikazanog. Ovo bi eventualno moglo biti zagrijavanje. O opisima vježbi neću ni govoriti, netko tko inače ne vježba neće imati blagog pojma kako pravilno izvesti ove vježbice.
straighthair
  • 14.10.2016 10:59:40
  • Bodova: 13009
  • Prijavi
...vježba broj 2.. ??
astoria
  • 14.10.2016 9:59:52
  • Bodova: 25713
  • Prijavi
Ne sviđa mi se
softy
  • 14.10.2016 9:32:17
  • Bodova: 34057
  • Prijavi
muka mi je od tih silnih nametanja savršenog tijela i mučnih vježbi! pojam savršenog ženskog tijela se kroz stoljeća mijenjao i sad smo u fazi da moraju sve biti kao Rocky Balboa 1,2,3,4 i 5 u jednom. umjerenost u svemu je najbolje rješenje! a pumpanje mišića prepuštam nekom drugom. ja ću i dalje uživati u mojih par kila viška i u čokoladi!
onnie1
  • 14.10.2016 7:55:05
  • Bodova: 11878
  • Prijavi
Vježbam više-manje redovno dulje od 20 godina. Preferiram gupne treninge jer se tako mogu najbolje disciplinirati, pokušala sam i sama kod kuće, ali ne uspjevam kontinuirano. Iako imam višak kg, nisam ih skinula vježbom, ali dok sam intenzivno vježbala vidjeli su se rezultati. Sada ne vježbam toliko intenzivno, ali se trudim da bude redovno, 2x tjedno grupni tening, 1x tjedno spravice, uz to dosta šetam, vozim bicikl i sl. Činjenica je da se osjećam puno bolje kada dođem doma s vježbi, nego kada ne vježbam. Međutim, bitno je da vježba postane način života, nikako obaveza.