Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Puno je razloga zašto bi plank trebala uvrstiti u svoju svakodnevnu rutinu vježbanja, a mi ti ih donosimo njih sedam

Puno je razloga zašto bi plank trebala uvrstiti u svoju svakodnevnu rutinu vježbanja, a mi ti ih donosimo njih sedam© www.profimedia.hr

Plank ili izdržaj vježba je koja ima brojne prednosti - poboljšava mišićnu masu, snagu našeg koštanog sustava, našu sposobnost koncentracije, pa čak i ujednačava naše disanje

Plank ili izdržaj je jedna od najjednostavnijih vježbi koje možeš uključiti u svoju rutinu vježbanja - to je jednostavna, ali učinkovita vježba koja ti pomaže da uspostaviš stabilnost i snagu u cijelom tijelu. Plank se može raditi na više različitih načina, ali glavni je onaj da tijelo postaviš okomito na tlo, trbuhom okrenutim prema dolje i pridržavaš se laktom ili rukama na tlu.
   
Kao vježba, plank je sličan sklekovima, ali se ne pomičeš gore ili dolje, već 'stojiš' na mjestu. Iako možda zvuči ljepše i jednostavnije od klasičnih sklekova, plank može vrlo brzo postati jako naporna vježba.
 

via Giphy

Izdržaj je toliko svestrana vježba i većina ljudi nije ni svjesna koliko je dobra za tijelo - cilja gotovo svaku skupinu mišića u našem tijelu, a to znači da će dodavanje planka u tvoj režim vježbanja ojačati cijelo tijelo. Uz to, poboljšava mišićnu masu, snagu našeg koštanog sustava, našu sposobnost usredotočenja i koncentracije, pa čak i ujednačava naše disanje.

To su samo neke od prednosti plank vježbe, a mi smo izdvojile sedam razloga zašto bi ovu vježbu trebala uvrstiti u svoju svakodnevnu rutinu vježbanja.
 
1. Plank je jedna od najboljih vježbi za jezgru tijela

Istina je da ti režim vježbanja koji se sastoji isključivo od planka neće pružiti najbolje rezultate, ali ako ga uključiš u već postojeću rutinu vježbanja vidjet ćeš njegove prednosti jer je izdržaj jedna od najboljih vježbi za jačanje jezgre tijela. Jezgra tijela ključna je jer upravo ona podupire kralježnicu, ali i održava snagu u ostatku leđa, a snaga jezgre pomaže nam da se zaštitimo od ozljeda kod prevelikog naprezanja.
 
(Foto: Pexels)

Ako radiš previše vježbi koje ciljaju određene mišićne skupine - na primjer, trening s utezima - na taj način zanemaruješ jezgru i to može dovesti do ozljeda kasnije u životu. Dakle, plank je odličan način za održavanje snage u jezgri.
1/7
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
canyon
  • 17.6.2020 8:57:38
  • Bodova: 15585
  • Prijavi
Pokusavam svaki dan 3-4 puta u razmaku i stopam vrijeme... Uhhhh tesko je
mikica61
  • 16.6.2020 14:32:04
  • Bodova: 124508
  • Prijavi
nekad davno radila sam sklekove,a na preči zgibove
tikica-
  • 16.6.2020 13:59:24
  • Bodova: 46385
  • Prijavi
To mi izgleda baš teško.
irija
  • 16.6.2020 13:46:22
  • Bodova: 48718
  • Prijavi
Radim več neko vrijeme i dobro mi ide.