Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Prkosite gravitaciji - 8 vježbi za savršene grudi

Prkosite gravitaciji - 8 vježbi za savršene grudi

Vježbe za prsa zbilja će pomoći da vam grudi i dekolte izgledaju bolje

Iako mnogim ženama vježbe za grudi nisu baš visoko na listi prioriteta i „kritičnih“ područja na kojima trebaju poraditi, činjenica je da će vježbe za prsa zbilja pomoći da vam grudi i dekolte izgledaju bolje, odnosno tonirati će i „podići“ vaše grudi. Brz pogled u knjigu iz anatomije objasnit će zašto: pectoralis major i pectoralis minor, odnosno mišići prsiju, nalaze se odmah ispod dojki. Tako će bilo koja vježba koja djeluje na njih djelovati i na vaša prsa. Ovo je posebno važno ako imate veće grudi, koje zbog sile gravitacije prirodno padaju prema dolje, jer im jači prsni mišići daju veću podršku i podižu ih.

Za ove vježbe potrebne su vam dvije jeftine rastezljive gumene trake za vježbanje srednje otpornosti i dva mala ručnika ili papirnata tanjurića za sklizanje.

Set (broj ponavljanja) svake vježbe ponovite dva ili tri puta, tri puta tjedno.
 
Foto: © WavebreakMediaMicro - fotolia

1. Osnovno zatezanje

* vježba za prsa, ramena i tricepse
 

Počnite u iskoraku s trakom „zakačenom“ ispod stopala koje je otraga. Držite krajeve trake u svakoj ruci. Ruke su savijene u laktu i paralelne s tlom, dlanovi u visini prsiju, lopatice skupljene. Ovo je početni položaj. Gurnite ruke prema naprijed i izravnajte ih u visini ramena (kao na slici). Zadržite nekoliko sekundi i onda polako i kontrolirano vratite ruke u početni položaj tako da osjetite kako vam se prsni koš „proširuje“. Napravite osam ponavljanja. Zamjenite noge i ponovite.
 
1/8
 
Komentari
+2
 
marinaa_123
  • 14.9.2017 22:50:54
  • Bodova: 1182
  • Prijavi
Nije mi jasno zašto je ova cura ravna kad već vježba vježbe za naše dotične :D
keroll
  • 1.8.2017 22:23:22
  • Bodova: 48842
  • Prijavi
[QUOTE=anna-herman]Gravitaciji se ne može pobjeći. Push - up, doduše, stvara dobar privid :) [/QUOTE] slažem se za Push - up...  iskreno, ne vjerujem baš da bi mi grudi od tih vježbi gledale u nebo...  al da bi popravile držanje (radimo s trakom na yogi/pilatesu) svakako da, a stim i samopouzdanje...
Moderator
-nany-
  • 1.8.2017 22:09:09
  • Bodova: 133018
  • Prijavi
 A ludih žena 
visnjicanina
  • 1.8.2017 20:17:51
  • Bodova: 62738
  • Prijavi
Ha ha,miki ima ideju Zamislite sve žene čekaju tramvaj stojeći na rukama.
mikica61
  • 1.8.2017 9:50:23
  • Bodova: 119075
  • Prijavi
vježbe su dobre ali treba biti i više ponavljanja,trebalo bi hodati na rukama i čekati autobus ili tramvaj u stavu na rukama
anna-herman
  • 29.7.2017 15:40:45
  • Bodova: 54598
  • Prijavi
Gravitaciji se ne može pobjeći. Push - up, doduše, stvara dobar privid :)
malikekoserk1
  • 29.7.2017 15:21:22
  • Bodova: 14709
  • Prijavi
Super , počinjem, prvom prilikom , dok ne bude prekasno.
irija
  • 29.7.2017 11:23:35
  • Bodova: 39717
  • Prijavi
Odlično to mi baš treba,imam tu traku doma i samo mi stoji uladici,mogla bi jupočeti koristiti.