Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Pripremite se za B2B RUN na godišnjem odmoru

Pripremite se za B2B RUN na godišnjem odmoru

Donosimo savjete kako se za vrijeme godišnjeg odmora pripremiti za jedinstvenu poslovnu utrku

Ljetni mjeseci za mnoge predstavlja vrijeme relaksacije ali i priliku za aktivan odmor. Rekreativci i ozbiljniji sportaši poznaju važnost održavanja kontinuiteta vježbanja tokom ljeta. U ovom periodu oslobođenje od stresa i uredskog načina života pospješuje bolje funkcioniranje organizma. Za one koji preferiraju aktivan odmor koji ne uključuje samo povremeno plivanje u moru i žele se pripremiti za B2B utrku donosimo savjete kako se kvalitetno pripremiti za vrijeme godišnjeg odmora. Ako ste početnik, ozbiljno shvatite pripreme za utrku kako biste upoznali granice svojih mogućnosti.

Trčanje je jednostavna sportska aktivnost koju je moguće prakticirati na svim lokacijama, a predstavlja oslobađajući doživljaj ako se prakticira na svježem zraku. B2B RUN je jedinstvena poslovna utrka koja je po prvi put održana prošle jeseni u Zagrebu. Više od 1000 trkača sudjelovalo je na utrci, a ove godine se očekuje i veći broj sudionika. Gradovi poput Rijeke, Splita i Osijeka bili su domaćini B2B utrke, a velika završnica rezervirana je za 15. rujna u Zagrebu koja će okupiti poslovnjake iz cijele Hrvatske.

Ako se želite okušati u B2B utrci donosimo par savjeta kako se za vrijeme odmora pripremiti za nadolazeću utrku.

Trčanje za vrijeme ljetnih mjeseci moguće je kombinirati uz ostale fizičke aktivnosti poput plivanja ili vožnje bicikla. Prije svake aktivnosti preporučamo istezanje jer zagrijavanje potiče bolju cirkulaciju krvi. Posebna pažnja se stavlja na zagrijavanje zglobova. Za postizanje najboljih rezultata nužno je trenirati dva do tri puta tjedno. Vrijeme treninga možete s vremenom postupno povećavati, ali pripazite da ne opteretite previše svoje tijelo. Trčanje započnite laganim trkom u intervalima od 10 minuta. Predugačke rute i prebrzi tempo neće dati zadovoljavajuće rezultate. Jutarnji ili večernji sati idealni su za vježbanje jer temperature nisu toliko visoke, no i dalje imajte na umu da je nužno unositi velike količine vode, a nije ni na odmet nanositi kreme s visokim zaštitnim faktorom. Ljetna vremena iziskuju laganu odjeću za trening te je bitno odabrati udobnu obuću. Prehrana predstavlja esencijalan dio postizanja savršene forme. Fizička aktivnost nije izlika za unos visokokalorične hrane. Ljetni mjeseci savršena su sezona za mnoge namirnice poput voća i povrća koje nisu dostupne tokom cijele godine te prilagodite prehranu ljetnim vrućinama. Prije trčanja preporuča se unos lagane hrane posebice vlakana. Banane sadrže tvari koje sprečavaju nastanak grčeva nakon trčanja. Sastavite glazbenu listu koju ćete uklopiti u svoju rutinu vježbanja, pogotovo prilikom trčanja. Mir i tišina također mogu biti relaksirajući tokom treninga. Poanta trčanja se primarno odnosi na postizanje bolje fizičke spreme, no duhovna strana također ne ostaje zanemarena. Duboko i pravilno disanje potaknut će dotok kisika prilikom ovog fizičkog napora, ali i smiriti vaš mozak pretrpan informacijama. Jedan pogled na morsku pučinu ili horizont koji se spaja sa šumom opustit će vaš um.  


Garantiramo da ćete se nakon svakog treninga osjećati bolje, ispunjeno i nadasve ponosno. Krenite već danas i pripremite svoje tijelo za drugu po redu poslovnu utrku B2B RUN. Prijave traju do 22. kolovoza, a prijaviti se možete putem službene web stranice. Čekamo vas na startnoj liniji.

 
 
Komentari
+2
 
angel0000
  • 10.8.2016 5:40:50
  • Bodova: 74343
  • Prijavi
-.-