Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Pomažu protiv depresije: Ovi sportovi nas čine sretnijima

Pomažu protiv depresije: Ovi sportovi nas čine sretnijima

Teretana, joga ili plivanje? Svaki je sport dobar, ali neki zaista djeluju poput antidepresiva

Već su mnoga istraživanja dokazala kako nas vježbanje čini sretnijima. Kod ljudi koji se bave sportom manji je rizik od depresije i anksioznosti. Dobar je vijest kako nove studije pokazuju da već i malo vježbanja pomaže. Na primjer, ako vježbaš tek jednom tjedno, čak će i to pozitivno utjecati na tvoje raspoloženje pa i psihičko zdravlje.



Ipak, prema istraživanju profesora Weiyuna Chena sa Sveučilišta u Michiganu, što više minuta provedemo u fizičkoj aktivnosti, to ćemo se bolje osjećati. A to zvuči logično - jer ćemo i tim bolje izgledati, što svakako neće odmoći našem samopouzdanju i pozitivnoj slici o sebi. Iako je prema Chenu manje bitno kojim se sportom bavimo dok god smo redoviti, čini se kako nas neki oblici vježbanja posebno usrećuju. Dakle, odaberi nešto za sebe sa sljedećeg popisa i vidjet ćeš kako ćeš se osjeći sve bolje i bolje.



5. Vožnja biciklom

Bicikl znači boravak na zraku - i u prirodi. To je izvrsna aerobna vježba koja pomaže sagorjeti kalorije, učvrstiti noge i stražnjicu, a pri tom je i stvarno zabavna.

4. Plivanje

Poznato je kako voda dobro utječe na organizam, a vježbanje u vodi ima mnoge beneficije. Plivanje jača sve naše mišiće i izvrsna je aerobna vježba. Istovremeno pomaže nam da se odmaknemo od svakodnevne rutine i doslovno uronimo u stanje opuštenosti. Nakon plivanja osjećamo ugodu i dobar umor te nam je puno lakše zaspati.

3. Joga

Ovo si sigurno očekivala, zar ne? Joga kao fizička aktivnost pomaže kod smanjivanja razine stresa, poboljšava usredotočenost i općenito podiže razinu energije. Daje mogućnost stalnog napretka i prelaženja vlastitih granica te upoznavanja vlastitog tijela i njegovih mogućnosti. Joga nas uči i pravilnom disanju te tehnikama opuštanja.



2. Timski sportovi

Rukomet, odbojka ili košarka - sportovi koje treniramo u grupama čine nas posebno sretnima, poboljšavaju naše socijalne vještine i obogaćuju društveni život. Daju nam osjećaj pripadnosti i timskog duha.

1. Trčanje

Slično kao kod vožnje bicikla, trčanje je sport koji prakticiramo na otvorenom i većinom na čistom zraku, u prirodi. Trčanje je svojevrsna meditativna aktivnost jer je kod ovog sporta prepušteni smo sami sebi i svojim mislima. Trčanje nam je kao ljudskoj vrsti prirodno i zato kad obujemo tenisice i krenemo trčati to nam pomaže da se vratimo u doticaj sa samima sobom. Ako si ikad probala trčati, vjerojatno znaš da na početku nije lako, no kondicija se gradi brzo. Osobe koje se bave trčanjem poslije treninga osjećaju se posebno dobro jer kod ove vrste vježbanja dolazi do brzog lučenja endorfina - a za taj osjećaj postoji i naziv Runners High.
 
 
Komentari
+2
 
dodaa
  • 16.7.2019 7:23:23
  • Bodova: 34497
  • Prijavi
Vožnja biciklom, trčanje i plivanje su moje omiljene vježbe.
ella102
  • 15.7.2019 14:24:37
  • Bodova: 7225
  • Prijavi
Obozavam voziti bicikl i trcati - obje aktivnosti me stvaro oraspoloze i pomocu njih mogu bas onak dobro iz sebe izbaciti negativu