Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Po stepenicama do savršene stražnjice u samo 25 minuta!

Po stepenicama do savršene stražnjice u samo 25 minuta!© Profimedia.hr

Ne postoji bolja i pristupačnija vježba za stražnjicu i noge od trčanja po stepenicama

Čak i samo desetak otrčanih stepenica dvaput ili triput unutar treninga podići će otkucaje srca, pojačati cirkulaciju, u trenu aktivirati mišiće nogu i stražnjice te ćeš nakon što odradiš stepenice imati osjećaj da su ti noge lagane te bez puno muke dotrčati do svog cilja.
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BIANCA | Fitness & Health (@biancadragann) on


"Trčanje po stepenicama je odlična tjelovježba iz više razloga", kaže za portal Popsugar trener i sportski psiholog Tom Holland. 
Na stepenicama ćeš sagorjeti dodatne kalorije, jačajući mišiće nogu, stražnjice i trupa. Osim toga,  podići ćeš kondiciju i još više aktivirati mišiće koje koristiš svakodnevno dok hodaš. Stepenice mogu biti dio intervalnog treninga u kojem je hodanje ili joggiranje odmor. 
  • Kako trčati stepenice?

"Kao i bilo koju drugu tjelovježbu, počni polako pa postepeno povećavaj intenzitet. Trči u ugodnom tempu i lagano se nagni naprijed. Cilj ti je dočekati se na prste što mekše i nježnije, dok ti se ruke slobodno kreću uz tijelo. Ako nisi u kondiciji da joggiraš, između trčanja po stepenicama hodaj", objašnjava trener.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Josefine Swärm (@josefineswarm) on


"Trčanje po stepenicama slično je trčanju po ravnome terenu, kada je riječ o pritisku na zglobove - visoko intenzivna aktivnost. Zato je važno polako povećavati opterećenje i  osigurati zglobovima, kostima i mišićima dovoljno vremena da se naviknu na novu vježbu. Kako budeš postajala jača, povećavat ćeš intenzitet treninga, odnosno brzinu i broj stepenica", kaže Holland. Osim toga da ne pretjeruješ, bitno je i da budeš koncentrirna. Vrlo je lako skliznuti, promašti stepenicu i razbiti bradu.  
 
  • 25 minuta - dovoljno za savršenu stražnjicu

Ovaj trener kreirao je brzinski trening, baš onakav kakav ti treba da u izuzetno kratkom roku dođeš do odlične forme i ojačaš sve mišiće na tijelu. Trening maksimalno iznosi 25 minuta. Ako nemaš toliko vremena, možeš odraditi i manje. Čak i samo 11 minuta dat će rezultate. 

Evo što ti je činiti:

Zagrijavanje: Tri do pet minuta laganog hodanja ili joggiranja 
Središnji dio treninga: 15 minuta trčanja po stepenicama, tempom u kojem možeš govoriti. Uspinješ se trčeći, a odmaraš se laganim spuštanjem niz stepenice. 
Kraj: Nakon što si otrčala stepenice, tri do pet minuta hodaj ili joggiraj te se obvezno istegni. 

Uvrstiš li stepenice čak i samo jednom tjedno u trening, napravit ćeš jako puno za svoju formu, zdravlje i imati savršeno oblikovanu stražnjicu. 
 
Komentari
+2
 
dodaa
  • 17.5.2020 16:20:00
  • Bodova: 33878
  • Prijavi
Zanimljivo, ja svaki dan idem gore dolje kod kuće jer mi je soba na katu pa moram po stepenicama ići.
malikekoserk1
  • 17.5.2020 14:45:22
  • Bodova: 20696
  • Prijavi
Slažem se , možda jedna od zanimljivijih vježbi , a ima rezultata.