Po cijele dane sjediš? Ove vježbe popravit će ti držanje i prevenirati bolove

Po cijele dane sjediš? Ove vježbe popravit će ti držanje i prevenirati bolove© Pexels

Tijelo je stvoreno za pokret, a suvremeni način života uskraćuje mu upravo to, što rezultira bolovima i bolestima. Pokreni se već danas

Rad od kuće ima puno prednosti, no ima i mana. Sjediš li cijeli dan pogrbljena za laptopom, postura pati, a da toga nisi ni svjesna. Tek kada se tu i tamo ispraviš, shvatiš koliko ti se držanje pogoršalo. Na sreću, postoje vrlo jednostavne vježbe koje će ga poboljšati, a za koje ne trebaš izdvojiti puno vremena.

Najbolje vježbe istezanja za bolna leđa
7 jednostavnih vježbi za ravan i zategnut trbuh – bez trbušnjaka!
4 fantastične crossfit vježbe za sagorijevanje kalorija
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Stretch Yoga (@stretchyogabrisbane) on



To su vježbe koje prvenstveno jačaju leđa i  mišiće trupa. "Glavna uloga leđnih mišića je da drže krlježenicu uspravno, dok su mišići abdomena oni koji joj osiguravaju fleksibilnost", objašnjava za Well and Good Erin Policelli, fizijatrica.

Uvrsti ih u svakodnevicu, najbolje bi bilo da ih radiš uvijek u isto vrijeme kako bi što prije stvorila naviku i na minimum svela mogućnost da ih preskočiš. Dobro držanje nije samo stvar lijepog izgleda, već i zdravlja. Prevenira boljke vezane uz kralježnicu i općenito uz kosti te otvara prsni koš i pomaže plućima da dobiju što više zraka. U nastavku ti donosimo vježbe za leđa i trup te vježbe istezanja. 


 
8 minuta za leđa i trup

Trenerica Charlee Atkins demonstrira osam vježbi od kojih svaka traje 45 sekundi, a nakon svake slijedi odmor od 15 sekundi. Sve što ti treba je prostirka za vježbanje i utezi, no možeš i bez njih. U tom slučaju opterećenje pod kojim ih izvodiš je tvoja težina. 

 
1/4
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
irija
  • 13.10.2020 16:54:10
  • Bodova: 51085
  • Prijavi
Odlične vježbe.