Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Ova iznenađujuća navika mogla bi imati negativne utjecaje na tvoju dijetu i vježbanje

Ova iznenađujuća navika mogla bi imati negativne utjecaje na tvoju dijetu i vježbanje

A radimo je svaki dan...

Ako redovito posjećuješ teretanu radi fit forme i dobrog zdravlja, mogla bi se neugodno iznenaditi činjenicom da nešto što moraš raditi svaki dan briše dobre učinke teretane. Nova studija Sveučilišta u Teksasu pokazala je da cjelodnevno sjedenje na poslu može poništiti gotovo sve učinke teretane.

Ljudi koji sjede između 9 i 13 sati i rade manje od 4000 koraka dnevno, vjerojatno će razviti metaboličke probleme. Ako imaš posao na kojem moraš sjediti gotovo cijeli dan, vježbanje ti neće puno pomoći jer se i dalje krećeš u drastično manje vremena nego što provedeš sjedeći. A onda je tu još i sjedenje u kauču nakon posla...

Sjedenje je općenito loše za organizam. Osim što kvari lokomotorni sustav, nije zdravo ni za unutarnje organe (pogotovo kada se zavališ u stolicu ili kauč u obliku kifle). Duži periodi sjedenja drastično usporavaju metabolizam, i on postaje otporan na pozitivne primjene koje si postigla vježbanjem. Ljudi općenito nisu stvoreni za sjedilački način života koji smo počeli voditi tek prije stotinjak godina. Kroz cijelu su povijest ljudi bili primorani više se kretati zbog drugačijih uvjeta života.




Iako ovo nije lako promijeniti jer nam posao ovisi o sjedenju na radnom stolu, postoje neke stvari koje možeš uvesti u svoj poslovni dan kako bi umanjila štetne učinke sjedenja. U zadnje vrijeme postaje popularno raditi na visokim stolovima, jer je naizmjenično sjedenje i stajanje mnogo zdravije za tijelo. Osim toga, dobro je povremeno prošetati po uredu, ili čak uzimati pauze od 5 minuta za odlazak po malo svježeg zraka.

Najbolja stvar koju možeš uvesti u svoju dnevnu rutinu je šetnja do posla (ili barem jedan dio puta, ako živiš daleko od posla). Povećanje dnevnog kretanja na barem 10,000 koraka umanjit će štetne utjecaje sjedenja i pomoći dobrim rezultatima vježbanja.
 
Komentari
+2
 
sneki2
  • 7.5.2019 12:50:25
  • Bodova: 47281
  • Prijavi
I moj je posao sjedilački, ali se trudim svako malo prošetati. Do susjednog ureda, toaleta i sl.. Uostalom niti ne mogu sjediti dugo u komadu. Počne me opasno boljeti kičma.
vmarina
  • 7.5.2019 9:45:05
  • Bodova: 46265
  • Prijavi
Ja sjedim minimalno 8 sati na poslu.