Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Otkrivamo ti koje su sve prednosti dizanja utega

Otkrivamo ti koje su sve prednosti dizanja utega© Unsplash

Pozitivno utječe na raspoloženje, smanjuje bol u leđima, potiče mršavljenje...

Pri samom spomenu utega, prvo što nam pada na pamet su bodybuilderi, no riječ je samo o uvriježenom mišljenju. Dizanje utega zapravo je vrlo korisna vježba koja potiče rad metabolizma i mršavljenje.
 
Dizanje utega također doprinosi i jačanju i izgradnji mišića te štiti naše tijelo od ozljeda.
 
Ako si početnik, imaj na umu da s dizanjem utega treba krenuti polako, a vrlo je važno znati i pravilnu tehniku izvođenja. Stručnjaci tvrde da je vježbe s utezima dovoljno izvoditi dva puta na tjedan ako si početnik, a jednom kad se privikneš možeš to činiti i češće.
 
Pitaš li se je li dizanje utega za tebe te koje su prednosti ove vježbe, neke vrlo zanimljive odgovore otkrivamo ti u nastavku.
 

Foto: Unsplash

Potiče mršavljenje i sagorijevanje kalorija

Kardio vježbe pomažu nam da se riješimo viška sala oko trbuha, a dizanje utega utječe na izgradnju mišića te tako potiče sagorijevanje kalorija i ubrzava rad metabolizma. Studije su pokazale da vježbe s utezima, u kombinaciji sa zdravom, nisko kaloričnom prehranom, mogu pomoći kod očuvanja mišićne mase koja se gubi kroz aerobne vježbe.


 
 
1/7
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2