Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Održite svoj "Summer body": kružni trening - 4. tjedan

Održite svoj "Summer body": kružni trening - 4. tjedan

Odlične vježbe koje će vam razgibati cijelo tijelo

Dragi čitatelji,

Za kolovoz 2017. smo za Vas pripremili kružne treninge koje možete raditi doma bez ikakvih izgovora! Prednost ovog treninga je što osim dobre volje, ne trebate materijalna sredstva, rekvizite/ pomagala, a niti lijepo vrijeme. Ono najbitnije je da kratko traju, nisu dosadni i vježbe su koncipirane tako da pogađaju cijelo tijelo. Pa krenimo!

TRENING 4

Četvrti trening izvodite 2x tjedno sa brojem ponavljanja označenih u zagradi kao T1- trening 1 i T2- drugi trening, s povećanim brojem ponavljanja tog istog treninga. Vježbe se izvode jedna za drugom unutar kruga, koji se ponavlja 3x. Pauza između krugova je 1min. Ukoliko ste početnik, možete si uzeti i dužu pauzu.

VJEŽBA 1      (T1 10X/ T2- 15X)
Opis:
početni položaj: u raskoraku od dvije širine ramena i odručenju.
završni položaj: otklonite se u L (lijevo) prijenosom težine na L nogu i D (desnom) rukom uzručite.
 

VJEŽBA 2      (T1 15sek / T2- 30sek)
Opis: dišući normalno iz uspravnog stava širine ramena izmjenjujte noge kroz skok.
 

VJEŽBA 3   (T1 10X/ T2- 15X)
Opis:
početni položaj: u raskoraku od dvije širine ramena i odručenju.
završni položaj: otklonite se u D prijenosom težine na D nogu i L rukom uzručite.
 

VJEŽBA 4   (T1- 15sek / T2- 30sek)
Opis: dišući normalno iz uspravnog stava širine ramena izmjenjujte noge kroz skok.
 

VJEŽBA 5   (T1 15x/ T2 20x)
Opis:
početni položaj: ležeći na leđima pogrčiti noge; prebaciti D nogu preko L; L stopalo u podu.
završni položaj: podizati i spuštati kukove.
 

VJEŽBA 6    (T1-15sek / T2- 30sek)
Opis: dišući normalno iz uspravnog stava širine ramena izmjenjujte noge kroz skok.
 

VJEŽBA 7      (T1 15x/ T2 20x)
Opis:
početni položaj: ležeći na leđima pogrčiti noge; prebaciti L nogu preko D; D stopalo u podu.
završni položaj: podizati i spuštati kukove.
 

VJEŽBA 8     (T1- 15sek / T2- 30sek)
Opis: dišući normalno iz uspravnog stava širine ramena izmjenjujte noge kroz skok.
 

VJEŽBA 9    (T1- 10X/ T2- 15X)
Opis:
početni položaj: zauzmite položaj naupora.
završni položaj: spustite se u sklek. (lakša varijanta: sklek sa koljena)
 

VJEŽBA 10     (T1- 15sek / T2- 30sek)
Opis: dišući normalno iz uspravnog stava širine ramena izmjenjujte noge kroz skok.
 

VJEŽBA 11   (T1- 10X/ T2- 16X)
Opis:
početni položaj: sjednite na pod sa pruženim nogama, osloncem na rukama, s prstima usmjerenim prema tijelu, a kukovima u zraku.
završni položaj: podignite kukove u zrak i visoko pružite jednu nogu stropu. Svaki put promijenite nogu.
 

VJEŽBA 12  (1 min)
Opis: RELAX
Iskoračite jednom nogom naprijed, dok stražnjom ostajete prislonjeni ristom o pod. Dlanovi su pokraj prednjeg stopala, a prsa potisnite podu. Zadržite položaj na jednoj strani 30sek., a zatim promijenite stranu. Dišite normalno.
 

 
Više informacija o vježbanju potražite na www.in-shape.hr
Autorica: Lejla Dizdarević Brković,
dipl. prof. kineziologije,
univ. spec. oec. organizacije i menadžmenta
 
Komentari
+2