Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Obavezne vježbe istezanja - prije bicikliranja, trčanja ili teretane

Obavezne vježbe istezanja - prije bicikliranja, trčanja ili teretane

Vježbe istezanja i razgibavanja koje će olakšati vježbanje i koristiti vašem tijelu

Vježbe istezanja i razgibavanja itekako su korisne za naše tijelo i bolje funkcioniranje lokomotornog sustava. Pomažu nam smanjiti rizik od ozljeda zglobova, mišića i tetiva, a njima poboljšavamo i prokrvljenost onih dijelova tijela koje istežemo. S dobrom prokrvljenošću ubrzavaju se regenerativni procesi, a to je itekako važno nakon napornog vježbanja.

Donosimo vam korisne vježbe istezanja i razgibavanja prije te istezanja nakon vježbanja za različite vrste aktivnosti: trčanje, bicikliranje i vježbe snage.
 
Izvor: self.com
Foto: © Piotr Marcinski - fotolia

TRČANJE

PRIJE

Bočni zamah nogom -
Stanite sa stopalima u širini bokova, dlanove oslonite na zid u visini prsnog koša. Držite noge ravno dok  desnom nogom zamahujete preko lijeve i u desnu stranu (s lijeva na desno koliko ide). To je jedno ponavljanje, učinite ih 15 pa promijenite nogu.

Trčanje na mjestu – trčite na mjestu podižući koljena što više možete – činite to 30 sekundi. Zatim trčite na mjestu petama dodirujući stražnjicu – 30 sekundi.

NAKON

Trkaći iskorak –
Desnom nogom se spustite naprijed u iskorak, savijajući koljeno pod 90 stupnjeva (lijevo koljeno je na podu). Kukove pritisnite prema naprijed. Zadržite 15 sekundi; zamijenite nogu/stranu.

Pregib – Za početak stanite sa skupljenim nogama. Zatim desnu prekrižite preko lijeve. Prignite se naprijed u kukovima, ruke neka slobodno vise. Zadržite položaj 15 sekundi pa promijenite stranu.
1/3
 
Komentari
+2
 
kailea
  • 23.7.2016 12:55:13
  • Bodova: 40546
  • Prijavi
Svaka vjezba je korisna,naravno prije svake aktivnosti potrebno je zagrijavanje
anna-herman
  • 22.7.2016 22:37:37
  • Bodova: 54673
  • Prijavi
Pa nijedan trener ne pušta na sprave ako nisu obavljene vježbe zagrijavanja i istezanja.
irija
  • 22.7.2016 16:12:45
  • Bodova: 39717
  • Prijavi
Vježbe istezanja su jako korisne i treba ih izvoditi.
gogsa
  • 22.7.2016 14:25:55
  • Bodova: 77919
  • Prijavi
Eto na, pojma nisam imala da je za bicikliranje potrebno istezanje.