Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Nova Intersport Arena otvorila vrata svim ljubiteljima sporta

Nova Intersport Arena otvorila vrata svim ljubiteljima sporta

Ovaj prodajni prostor u kome se odlično osjećaju, kako profesionalni, tako i amaterski ljubitelji sporta jedna je od prvih Intersportovih prodavaonica novog koncepta u svijetu

Zagreb je postao bogatiji za još jednu sportsku destinaciju.  I to ne bilo kakvu, u trgovačkom centru Arena,  svoja je vrata novouređenog dućana otvorila Intersport Arena, regionalni  lanac specijalizirane sportske obuće, odjeće i opreme i to po sasvim novom konceptu poslovanja. Riječ je o 2.0 konceptu koji omogućava kupcima  da se prije kupovine dobro upoznaju s proizvodima. Tako na primjer trkač može isprobati modele tenisica, te uz pomoć najnovije tehnologije  skeniranja stopala u kombinaciji s individualnim stručnim savjetovanjem odabrati proizvod koji najbolje odgovara njegovim potrebama i ciljevima. Ovaj prodajni prostor u kome se odlično osjećaju, kako profesionalni, tako i amaterski ljubitelji sporta jedna je od prvih Intersportovih prodavaonica  novog koncepta u svijetu.

Posjetitelji nove Intersport Arene mogli su svoje sportske potencijale uz pomoć vrhunskih hrvatskih sportaša isprobati u nekoj od sportskih simulacijskih zona kao što su atletski stadion, nogometno igralište, biciklistička staza ili košarkaška dvorana. Ljubitelji outdoora okušali su se u  vezanju i odvezivanju čvorova, trčali u  virtualnoj stvarnosti te isprobali mnoge druge sadržaje povodom otvorenja nove prodavaonice.


Gajo Dojčinović, Matea Matošević,  Martin Sinković - veslač, Aleš Penčur - direktor Intersporta Hrvatska i Erika Kraljević - fitness trener

BAŠ SVE ZA SPORT
Nije važno u kojoj sportskoj areni ste najbolji, u novoj Intersport Areni  bit ćete kao doma, glavni je slogan novog sportskog dućana - Intersport Arene koja se prostire na 2000 kvadrata na 1. katu  trgovačkog centra Arena i koji će u potpunosti promijeniti način na koji smo do sada kupovali sportsku obuću i odjeću.  Takav 2.0 koncept uređenja prodajnih mjesta   kupcima pruža  jedinstveno  iskustvo kupovine. Bilo da se bave sportom u gradu (trčanje, nogomet, trening) ili više vole otvorena prirodna prostranstva (outdoor, sportovi na plaži, zimski sportovi), u novoj Intersport Areni od sada mogu pronaći raznovrsnu ponudu sportske opreme te birati između 120 tisuća proizvoda, od čega je više od 53 tisuće  namijenjenih za ljetne sportske aktivnosti. U svim navedenim kategorijama zastupljeni su proizvodi za profesionalce, rekreativce i sportske zaljubljenike Ujedno, kako bi kupnja sportske opreme iz ove trgovine bila svima dostupna, kompletan asortiman se može pogledati i kupiti putem web shopa na www.intersport.hr.

SPORT SVIMA
U Intersportu se trude pružiti kompletnu ponudu i stručnu uslugu za njihove najomiljenije sportove te ugodno i stručno iskustvo kupovine u svim prodavaonicama, pa i u digitalnom okruženju. Samo u prošloj godini otvorili su 19 novih prodavaonica u regiji i lansirali nove internet prodavaonice u Hrvatskoj i Srbiji. Također, prodajnu mrežu kontinuirano osavremenjuju, u prilog tome govori i uvođenje novog prodajnog koncepta uređenja 2.0 kakav od danas mogu iskušati i posjetitelji zagrebačke Intersport Arene.


VODEĆI SPORTSKI TRGOVAC U REGIJI
Podsjetimo, u 2017. godini grupa Intersport ISI povećala je prodaju na svim tržištima na kojima je prisutna. U usporedbi s prethodnom godinom, prihodi od prodaje u Sloveniji narasli su za 9,3 % (zajedno s izvozom), u Hrvatskoj za 11,9 %, u Srbiji za 21,4 %, u Bosni i Hercegovini za 9,7 %, a u Crnoj Gori za 37,5 %, što ju uvrštava među najuspješnije Intersportove organizacije na svijetu. »Naša regija je zanimljiva zbog svoje raznolikosti, radimo u čak 7 država i naravno, svako od tih tržišta donosi neke svoje specifičnosti, pa i različite preferencije ljudi u pogledu najomiljenijih sportova i načina rekreacije. U buduće ćemo također uložiti trud da se tome što više približimo. Sport je nešto lijepo i naša želja je da u njemu uživa što više ljudi.«, zaključila mag. Mateja Jesenek, direktorica grupe INTERSPORT ISI, povodom otvaranja nove Intersport Arene.
 
Komentari
+2