Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Nemate vremena za vježbanje? Ove super efikasne vježbe s utezima možete odraditi za samo 5 minuta!

Isprobajte ovaj trenig za koji vam je potrebno tek nekoliko minuta. Moglo bi to značiti veliku promjenu za vaše zdravlje

2/5
2. Vježba - 1:00-2:00 minuta

Vježba za leđa, stražnjicu i noge
Stanite sa stopalima razmaknutim u ravnini s ramenima, držeći sa strane u svakoj ruci uteg od 2,5 kg. Jako iskoračite desnom nogom u desno, savijajući koljeno pod pravim kutem, dok vam je lijeva noga ispružena. Povucite lijevi lakat ravno gore, držeći ruku uz tijelo, a stražnjicu stegnutu. Vratite se u početni položaj i ponavljajte vježbu 30 sekundi, a zatim zamijenite strane.

2/5
 
Komentari
+2
 
mikica61
  • 26.1.2019 20:57:43
  • Bodova: 119383
  • Prijavi
da,ali prije utega potrebno je dobro zagrijati mišiće jer može doći do povreda
vmarina
  • 26.1.2019 17:23:26
  • Bodova: 46318
  • Prijavi
Treba samo imati kontinuitet.
irija
  • 26.1.2019 17:06:06
  • Bodova: 39717
  • Prijavi
Ja baš volim te vježbe od 5-30min.i još da su djelotvorne.Ove mi se ne čine preteške i to za 5min.gotovo i do ljeta si fit.