Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Nemate vremena za vježbanje? Ove super efikasne vježbe s utezima možete odraditi za samo 5 minuta!

Nemate vremena za vježbanje? Ove super efikasne vježbe s utezima možete odraditi za samo 5 minuta!© Depositphotos

Isprobajte ovaj trenig za koji vam je potrebno tek nekoliko minuta. Moglo bi to značiti veliku promjenu za vaše zdravlje

Ako vam danas ponestaje vremena za vježbanje, vjerojatno biste ga trebali preskočiti, zar ne? Pogrešno! Možete iskoristiti prednosti vježbanja i za  samo pet minuta. Točno ste pročitali: pet minuta. Još ste uvijek skeptični? Nastavite čitati kako biste saznali više o tome kako "mikro-vježbanje" može poboljšati vaše zdravlje i ojačati vaše tijelo.

Moguće je da nikada niste razmišljali trebate li vježbati samo pet minuta... Niti se ne isplati jer je to premalo vremena da bi bilo ikakve koristi, zar ne?  Zapravo ne. Studija sa Sveučilišta u Utahu dokazala je kako se svaka aktivnost u toku dana zbraja u  kompletnu sliku - pa i svaka minuta žustrih kretnji u danu može imati značajan utjecaj na zdravlje.

Žene koje su uključile kratke aktivnosti visokog intenziteta u svakodnevni život imale su pad indeksa tjelesne mase (BMI) u usporedbi s onima koje to nisu činile. Muškarci su imali slične rezultate. Sagorijevanje kalorija tijekom ovih kratkih, ali intenzivnih sesija vježbanja pomoglo je ženama da izgube oko pola kilograma više od svojih neaktivnih kolegica iz istraživanja. Vjerojatnost za pretilost se također smanjila i za muškarce i za žene koji su radili brzinske vježbe u toku dana. Ključ je pojačati razinu intenziteta onoga što radite, umjesto da se fokusirate na vrijeme, odnosno duljinu vremena koliko vježbate.
 
1. Vježba - 0:00 - 1:00 minuta

Vježba za ramena, leđa, stražnjicu i noge
Stanite sa stopalima razmaknutim u ravnini s ramenima i kraj svake noge stavite uteg od 2,5 kg. Čučnite i pomaknite utege do vanjske strane vaših koljena. Utege držite dlanovima prema dolje.
Ustanite i podignite utege do bokova, a tada ih podignite preko glave. Spustite utege i ponavljajte vježbu 60 sekundi.

1/5
 
Komentari
+2
 
mikica61
  • 26.1.2019 20:57:43
  • Bodova: 119383
  • Prijavi
da,ali prije utega potrebno je dobro zagrijati mišiće jer može doći do povreda
vmarina
  • 26.1.2019 17:23:26
  • Bodova: 46318
  • Prijavi
Treba samo imati kontinuitet.
irija
  • 26.1.2019 17:06:06
  • Bodova: 39717
  • Prijavi
Ja baš volim te vježbe od 5-30min.i još da su djelotvorne.Ove mi se ne čine preteške i to za 5min.gotovo i do ljeta si fit.