Ne možeš se riješiti tvrdoglave boli u donjem dijelu leđa? Uz ove joga poze ojačat ćeš mišiće i zaboraviti na bol

Ne možeš se riješiti tvrdoglave boli u donjem dijelu leđa? Uz ove joga poze ojačat ćeš mišiće i zaboraviti na bol© Pixabay

Joga je dobro znana saveznica lijepog i vitkog tijela, a posebno je korisna kod ublažavanja bolova u leđima i kukovima. Kako ovih dana svi više mirujemo i nepravilno sjedimo u foteljama, donosimo ti par učinkovitih poza uz koje će tvoja leđa biti zdravija i jača

Joga je tisućama godina znana praksa vježbanja koja donosi iznimne benefite i duhu i tijelu, a u trenutnoj situaciji kada svi puno sjedimo i manje se krećemo posebno će ti korisna biti za otklanjanje bolova u donjem dijelu leđa, koji nastaju upravo zbog slabih mišića oko kralježnice. S obzirom na to da je fokus joge na ravnoteži i jačanju stabilnosti tijela, ona će kroz svoje najbazičnije poze vrlo efikasno riješiti probleme s donjim dijelom leđa, ojačati slabe trbušne mišiće te će te riješiti nefleksibilnosti u kukovima. 

Iako postoji više razloga zbog kojih te donji dio leđa može boljeti, većinom se radi o slabim mišićima jezgre tijela i lošem držanju kao i nepravilnom sjedenju tijekom cijelog dana. Lagane vježbe joge i istezanje mogu uvelike pomoći i olakšati nelagodu koja nastaje kada nam mišići kukova i leđa oslabe. 
 
Joga je stoga izvrstan izbor za rad na fleksibilnosti i stabilnosti jezgre tijela, tj. trbušnih mišića, ispravljanju držanja i pravilnom disanju - sve važnim faktorima koji su potrebni za zdravija i manje bolna leđa. Donosimo ti stoga par krajnje jednostavnih joga poza koje možeš izvoditi svakog dana, u sigurnosti svog doma, i u brzom roku se riješiti iritantnih bolova. Sljedeće poze preporučljivo je držati od 1 do 3 minute, u nizu jednu za drugom, a napredak bi trebala osjetiti vrlo brzo. 

 
Poza djeteta (Balasana)

Poza djeteta jedna je od temeljnih joga poza i s obzirom na to koliko je opuštajuća - mnogima i najdraža. Balasana je korisna jer olakšava pritisak u donijem dijelu leđa istežući ih i poravnavajući kralježnicu. Ova nježna sana istegnut će tvoja leđa i dodatno te opustiti. 

Jednostavno ju je i izvesti - sjedni na pete tako da se palčevi na nogama dodiruju. Duboko udahni, a prilikom izdisaja torzo prilijepi uz bedra. Pokušaj u toj pozi izdužiti vrat i kralježnicu, kao da želiš prsni koš odijeliti od donjeg dijela leđa, a glavu od vrata. Čelo položi na tlo s rukama ispred sebe. U pozi možeš ostati koliko god ti odgovara. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli April King (@princessapril)

1/7
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
tikica-
  • 26.4.2020 11:14:58
  • Bodova: 50694
  • Prijavi
Ubiše me leđa u zadnje vrijeme.
irija
  • 26.4.2020 9:04:59
  • Bodova: 49811
  • Prijavi
Ova zadnja vježba je najbolja i najlakša.