Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Ne može jednostavnije: Ovo su osnovne vježbe istezanja. Uvrsti ih u svoju dnevnu rutinu i riješi se bolova

Ne može jednostavnije: Ovo su osnovne vježbe istezanja. Uvrsti ih u svoju dnevnu rutinu i riješi se bolova© Pexels

Kod vježbi istezanja sjajno je to što u njima uživaš. U položaje se ulazi do one mjere do koje osjećaš ugodu

Ne preskači vježbe istezanja jer su jednako važne kao i vježbe snage ili aerobni treninzi. Možda čak i važnije jer preveniraju ozljede, loše držanje i bolove u križima, vratu, ramenima. Želiš li dugo biti vitalna i vitka uvrsti ovih nekoliko jednostavnih vježbi u svoju dnevnu rutinu. Neke od njih možeš napravi doslovce čim otvoriš oči, dok si još u polusnu, a ni ostale ne zahtijevaju nikakve posebne uvjete ili pomagala. 

 
Istegni se prije, nego što ustaneš iz kreveta

Postoji li išta ugodnije od nježnog jutarnjeg istezanja nakon buđenja? To radiš instinktivno, no posvijestiš li određene položaje, sneno ranojutarnje istezanje pretvorit će se u mini welness - organizam ćeš opskrbiti energijom, potaknuti cirkulaciju i izmasirati organe.

U videu je nekoliko laganih položaja, a svaki od njih držiš pet dubokih udaha i izdaha. 



 
1/5
 
Komentari
+2