Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Naporno vježbaš, a ne vidiš rezultate? Možda radiš ove 3 greške

Naporno vježbaš, a ne vidiš rezultate? Možda radiš ove 3 greške

Dugo vježbaš, ali kao da je uzaludno? Ovo su greške koje te možda "koče"

Većina nas započinje s vježbanjem zbog nekog svog cilja. Možda je to gubitak težine, zatezanje tijela ili povećanje izdržljivosti. Možda je zato da možeš stati u svoje uske traperice. Ali što ako vježbate, ali ne vidite rezultate?

Bit ću potpuno otvorena i možda ti ove činjenice neće biti baš lako prihvatiti. Ali budi svjesna, ako želiš rezultate moraš biti iskrena i samu sebe preispitati čime sabotiraš svoje napore. 
Ipak se ne trudiš dovoljno

Tabata i HIIT načini vježbanja su sjajan način da izgubiš težinu i povećaš izdržljivost, ali ako ne daješ sve od sebe dok vježbaš, do krajnjih granica koliko možeš, to neće funkcionirati. Dalton Wong, osobni trener Jennifer Lawrence kaže ovo: "Pravi HIIT je poput sprinta, i nakon tog vježbanja trebali bismo se osjećati kao da nam je rezervoar goriva potpuno prazan."
Ponovi za mnom: Potpuno prazan. Drugim riječima, ako radiš 20-sekundni sprint u TABATI, nakon toga trebala i se osjećati kao da ne možeš stajati jer si toliko intenzivno trčala.
 
1/3
 
Komentari
+2
 
irija
  • 25.2.2019 16:59:21
  • Bodova: 39717
  • Prijavi
I ja redovito vježbam,a rezultati su tako slabi.
xerinija
  • 25.2.2019 9:37:37
  • Bodova: 64390
  • Prijavi
I ovo ste trebali rastegnuti na 3 stranice... ??