Najveće pogreške koje radimo nakon vježbanja (zbog kojih je cijeli trening beskoristan)

Najveće pogreške koje radimo nakon vježbanja (zbog kojih je cijeli trening beskoristan)© Pexels

Pripazi na ove česte i nesvjesne pogreške

Istraživanja su pokazala da su oni koji redovito vježbaju zadovoljniji svojim životom od onih koji nisu fizički aktivni. 

Vježbanje poboljšava naše cjelokupno zdravlje, ali mnogi od nas čine velike pogreške nakon vježbanja koje čine fizičku rutinu manje učinkovitom i zapravo - cijeli trening beskorisnim.
  
S obzirom da i same želimo imati produktivne treninge, pronašle smo popis najčešćih i najvećih pogrešaka nakon vježbanja.

Pročitaj još:
Pasivno 'hlađenje'

Pasivno 'hlađenje' znači da ostaješ u potpunom odmoru nakon odrađenog treninga, poput toga da se zavališ na kauč i gledaš tv ili legneš na krevet na neko vrijeme. Znanstvenici vjeruju kako pasivno 'hlađenje' nema prednosti budući da se tvoje tijelo pokušava oporaviti od svih fizičkih aktivnosti i to čini tako progresivno. Umjesto potpunog odmora pokušaj aktivno 'hlađenje'. Tvom tijelu treba bar malo kretanja, stoga nakon treninga i tuširanja ostani još neko vrijeme aktivna - obavi neke obaveze po kući, igraj se s djecom ili slično. 


via Giphy
1/9
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
malikekoserk1
  • 4.9.2019 14:45:20
  • Bodova: 23859
  • Prijavi
Jako korisne informacije. Ja obično nakon brzog hodanja ili trčanja popijem čašu sirutke , ona je prepuna proteina i minerala, Jako je dobra za mišićnu masu i probavu, preporučam.