Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Najbolji načini kardio vježbanja za mršavljenje

Najbolji načini kardio vježbanja za mršavljenje

Jednostavno i efikasno trošenje viška kilograma u samo 30 minuta

Istraživanja su pokazala da se ljudi koji prakticiraju samo 30 minuta kardio vježbi (aerobnih) većinu dana u tjednu mogu dovesti u formu jednako brzo kao i ljudi koji vježbaju puno dulje. Dakle ako je dovoljno samo 30 minuta, onda ih treba što bolje i efikasnije iskoristiti kako biste postigli svoj maksimum u gubljenju suvišnih masnih naslaga.

I zapamtite – bez truda i ustrajanja neće biti rezultata. Morate se predano posvetiti redovitom vježbanju, jer ako se na to odlučite "svake prijestupne" ne možete očekivati čudo. Uskoro nam dolaze ljepši dani – provedite ih na otvorenom, radeći na svojoj kondiciji i liniji!

1. Kombinacija trčanja i hodanja

Da biste izvukli maksimalno iz trčanja ili hodanja - najbolja opcija je intervalno vježbanje, odnosno kombiniranje brzog hodanja i trčanja. Isprobajte plan prema sljedećoj tablici:
 

Sagorenih kalorija: 200


2. Ubacite udarce

Zašto u svoj režim vježbanja ne biste ubacili malo kickboxinga?

Zagrijavanje: džogirajte na mjestu jednu minutu.

Kombinacija ruka-koljeno: Krenite iz položaja čučnja. U tom položaju naizmjenično rukama udarajte direkt i aperkat (udarac od dolje prema gore) 30 sekundi. Zatim skočite u zrak, trčite na mjestu i udarajte koljenima (prema gore) 30 sekundi. Ovo ponovite jednom.

Skakanje i visoko-nisko: Stanite sa stopalima raširenim u širini ramena, koljena su blago savijena i mekana. Skačite na mjestu s noge na nogu i istovremeno brzo rukama naizmjence ispred sebe u visini glave boksajte zamišljenu brzu loptu (okrugla, manja) 30 sekundi. Zatim aktivirajte noge i 30 sekundi naizmjence kombinirajte high i low kick (visoki i niski udarac nogom).

Skok s raznoženjem i odručenjem: Udarite visok udarac desnom nogom, zatim lijevom nogom, pa napravite dva skoka s raznoženjem i odručenjem. Napravite jedan korak bočno u desnu stranu i dva puta "boksnite" ispred sebe desnom rukom. Sve ponovite od početka, ali se sada pomaknite u lijevu stranu i udarite lijevom rukom. Nastavite to dvije minute.

Udarac, plank i skok: U čučnju 30 sekundi rukama naizmjence udarajte kroše (desna ruka u lijevo, lijeva u desno). Zatim se brzo spustite u "plank" (dasku) – položaj kao za sklek samo što ste oslonjeni na podlaktice. Pazite da je tijelo što ravnije, da stražnjica ne strši previše ili da nije prenisko. Zadržite položaj 30 sekundi, a zatim skočite na noge i 30 sekundi radite skokove s raznoženjem i odručenjem.

Sve ove vježbe ponovite jednu za drugom 4 puta. Nakon toga se ohladite džogiranjem na mjestu jednu minutu.

Sagorenih kalorija: 275


3. Intervalno vježbanje na traci

Ako kod kuće imate traku za hodanje/trčanje ili je ima u vašem lokalnom fitness centru u koji odlazite isprobajte ovaj naizmjenični trening trčanja i hodanja s različitim postotkom nagiba trake:
 

Sagorenih kalorija: 245


4. Multitasking

Svatko od nas ima svoje kritične dijelove tijela. A ako prakticirate vježbanje kod kuće imate i vježbe koje obično odrađujete. Ono što možda ne znate jest da vam multitasking može pomoći da taj vaš režim vježbanja postane još puno, puno efikasniji. Veoma je jednostavno – sve što morate napraviti je da između svake serije neke vježbe dodate 30 sekundi skokova s raznoženjem i odručenjem ili skokova iz čučnja. Ako nemate neke svoje vježbe isprobajte ove za zatezanje cijelog tijela – OVDJE ili OVDJE.

Sagorenih kalorija: oko 235 (za ženu od 60 kg)
 


5. Budite svoj vlastiti trener

Nabrojili smo vam nekoliko načina mršavljenja koji će vam pomoći da sagorite maksimalno moguće kalorija u 30 minuta, a sada ćemo pobrojati i još neke kardio vježbe koje su veoma, veoma efikasne!
  • Skakanje preko užeta
  • Veslanje – bilo u pravom čamcu ili u fitness centru na spravi za veslanje.
  • Vožnja biciklom – i tu prakticirajte intervalno vježbanje – 3 minute umjereno, pa 3 minute svom snagom i u manjoj brzini. Možete ubaciti i pedaliranje stojeći.
  • Gore - dolje po stepenicama – jedan kat hodajte, jedan kat trčite gore – dovoljno će biti 20 minuta.
  • Plivanje – naizmjence kombinirajte prsno, leđno, kraul i leptir. I nemojte se samo brčkati – cilj je da se zapušete dok plivate.
Sagorenih kalorija: 200+
 
Komentari
+2
 
yellow
  • 11.4.2013 13:26:17
  • Bodova: 4219
  • Prijavi
Cardio je zakon. Probala sam i druge vježbe, ali puno sam brže dobila kondiciju zahvaljujuć cardio vježbama. Kupila sam i vijaču kako bih mogla skakati, a ne u prazno izmišljati :)))) još da je popraviti biciklu...
bonaci
  • 8.4.2013 14:09:31
  • Bodova: 1730
  • Prijavi
Počela sam trčati i nije teško lagano hodanje pa onda trčim oko 45 min tako se bolje osjećam za nevjerovati
j85858
  • 1.4.2013 10:42:44
  • Bodova: 6344
  • Prijavi
nije tako lako pokrenuti se nakon mjeseci neaktivnosti...
-snowflake-
  • 20.3.2013 10:06:17
  • Bodova: 7340
  • Prijavi
jes | Br postova: 1514 | offline "Da bi se doslo do razine znanja o osnovama treninga, pa onda kako smrsaviti, preoblikovati tijelo..ipak treba uciti. Nije svaka osoba koja trenira neki sport odmah i trener! Ovakvi tekstovi su jasnim ljudima koji se bave sportom, a ostalima daju povrsna znanja i poticaj da se sto lakse ozlijede.."Super si to rekla; u potpunosti se slažem s tobom!!! I za one koji jesu sportaši, treninzi i vježbe koje do sad još nisu radili također predstavljaju rizik , tak da se uvijek treba, ako ništa drugo, kvalitetno informirat o onome čime mislimo šokirat svoje tijelo!
suncica-negra
  • 20.3.2013 8:56:44
  • Bodova: 19246
  • Prijavi
Jedino mi se veslanje ne svida od predlozenoga...
zuliana
  • 19.3.2013 22:09:12
  • Bodova: 682
  • Prijavi
obožavam plivanje u moru :)
karlaben
  • 19.3.2013 20:10:00
  • Bodova: 810
  • Prijavi
Sve mi dajte samo trčanje ne....
ada89
  • 19.3.2013 17:48:15
  • Bodova: 756
  • Prijavi
aerobik plus ove vijezbe ima da budem jako sexy do ljeta :)
buuu
  • 19.3.2013 13:34:51
  • Bodova: 13123
  • Prijavi
Da bi se doslo do razine znanja o osnovama treninga, pa onda kako smrsaviti, preoblikovati tijelo..ipak treba uciti. Nije svaka osoba koja trenira neki sport odmah i trener! Ovakvi tekstovi su jasnim ljudima koji se bave sportom, a ostalima daju povrsna znanja i poticaj da se sto lakse ozlijede..
lala6
  • 19.3.2013 12:58:12
  • Bodova: 11228
  • Prijavi
Ja preskacem vijacu svaki dan, i super je.