Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Najbolje vježbe istezanja za bolna leđa

Najbolje vježbe istezanja za bolna leđa© Depositphotos

Spriječi i izliječi bolove u leđima istezanjem i protezanjem

Bol u leđima može biti tako ozbiljna i iscrpljujuća da mnogi ljudi traže ozbiljne intervencije (poput operacije ili jakih lijekova) kako bi ublažili bol - ali se ispostavlja se da vježbe istezanja zaista uvelike mogu pomoći.

Većina bolova u leđima može se držati pod kontrolom jačanjem mišića uz kralježnicu i radom na fleksibilnosti redovitim istezanjem. U stvari, uključivanje dnevne rutine istezanja kako bi se ojačala kralježnica, opustili mišići i povećala fleksibilnost nudi ozbiljno olakšanje od bolova u leđima.

U tome najbolje će pomoći određene vježbe istezanja, a mi ti ovog puta donosimo njih pet:
 
Istezanje trupa s rotacijom

Počni iz ležećeg položaja sa savijenim koljenima. Dok držiš gornji dio leđa ravnim na tlu, rotirajte noge prema podu dok se ne osjetite rastezanje (možeš i noge prvo prebaciti pa rotirati trup u drugu stranu). Ponovi istezanje na suprotnoj strani. Zadrži svako rastezanje 5 sekundi, ponovite 10 puta.

Zašto djeluje: Ovo istezanje pomaže u poboljšanju pokretljivosti kralježnice dok opušta mišiće na stranama trupa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Trinity Wellness Center (@trinitywellnesscenter_pt) on

1/5
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2