Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Kako se motivirati ako mrziš vježbanje?

Kako se motivirati ako mrziš vježbanje?© Depositphotos

Preko 80 posto osoba koje započnu s vježbanjem ubrzo odustanu. Nedostaje li i tebi motivacije i potpore?

Jesi li ti osoba koja vrlo brzo gubi interes za bilo koji oblik tjelesne aktivnosti? Ima nas više u tom klubu, ne brini. Svi mi imamo nešto zajedničko - očito nam fali motivacije kako bismo s nečim se kontinuirano bavili.

Naravno, zadržavanje motivacije baš i nije lagan zadatak. U stvari, baš naprotiv, radi se o vrlo teškom poslu, koji često odmah ne daje željene rezultate. Znojenje na traci za trčanje, steperu ili pak orbitreku, dizanje utega i sl. može se na početku činiti nešto normalno i zabavno, nešto što mnogi ljudi rade... Ali nakon nekog vremena itekako je potrebna motivacija da ostanemo motivirani radeći jedno te istu rutinu nekoliko dana na tjedan.

Naravno, sve se može kad se hoće, a kako bismo ti olakšali put do uspjeha, evo nekoliko praktičnih savjeta.
 
Koji je razlog tvog vježbanja?


Kako bi našla motivaciju za vježbanje, moraš pronaći dobar razlog zašto si uopće počela vježbati. Što te tjera da se probudiš rano ujutro, posebno kada je još mrak i kada je hladno, izađeš iz kreveta i vježbaš? Isto tako, što te tjera da vježbaš poslije posla, popodne, navečer?

Najčešći odgovori su „zato jer želim izgubiti kilograme“, „zato jer želim biti u formi“ i sl. Iako su to dobri ciljevi, no nisu dovoljno dobri za dugoročni uspjeh.

Ono što moraš napraviti je „zaviriti“ dublje u sebe i definirati što ti je važno u životu? Što cijeniš u životu i što želiš od života? Odgovori na ta pitanja i nakon toga pronađi odgovore kako tvoja tjelesna aktivnost može pridonijeti upravo ostvarenju tih ciljeva.
1/5
 
Komentari
+2
 
dodaa
  • 1.2.2019 14:10:42
  • Bodova: 30736
  • Prijavi
Prije godinu dana uopće mi se nije dalo ni trčati ni raditi vježbe, ali tad sam shvatila da trebam skinuti kile i uspjela sam te se osjećam bolje i sada ne mogu bez vježbanja .