Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Kako izgubiti masne naslage na bedrima, bez da ih "nabildate" mišićima?

Kako izgubiti masne naslage na bedrima, bez da ih "nabildate" mišićima?

I ne, nije riječ o čučnjevima

Svaka od nas ima svoje "kritične" zone na tijelu, no neke od njih češće su od drugih – a bedra su za žene negdje u samom vrhu.

Iako dijetom i generalnim vježbanjem ne možemo baš točno locirano gubiti masne naslage (jer ćemo gubiti s cijelog tijela) – ono što možemo raditi kako bismo "stanjili" određeni dio tijela je raditi vježbe za zatezanje i toniranje mišića.

Mišići bedara jedni su od najsnažnijih u našem tijelu (oni pokreću našu težinu), pa je moguće da vas zanima koje vježbe raditi – kako bismo oblikovali noge, ali ih ne i istovremeno "nabildali" mišićima. Ima i za to rješenje, a to je za Cosmopolitan.com otkrio celebrity trener Dan Roberts. On je kazao: "Čučnjevi su dobri i ja ih i sam radim, no većina žena već ima dosta jaka bedra, pa bi ih čučnjevi dodatno mogli naglasiti."

Umjesto čučnjeva on preporučuje podignuti potisak kukovima na jednoj nozi, koji će učiniti čuda i za vašu stražnjicu, što je samo dodatni bonus!
 

Vježba je prilično jednostavna: legnite na pod i stopala/pete podignite na fiksiranu klupicu ili stolac (stolac možete staviti uz zid). Iz tog položaja podignite jednu nogu ispruženo u zrak, dok se oslanjate na drugu nogu koja je na klupici pod kutem od 90 stupnjeva. Zategnite mišiće stražnjice i trbušnjake dok spuštate nogu dolje u početnu poziciju. Zatim napravite isto s drugom nogom. Vježbu radite naizmjenično kako biste smanjili stres na donji dio leđa i izjednačili utjecaj na ostatak tijela.
 



Uz potisak kukovima Roberts preporučuje i vježbe snage za gornji dio dijela – kako bi se potaknuo gubitak masnih naslaga i u ostatku tijela, a jedna od njegovih preporuka je i barem 20.000 koraka dnevno.
 
Komentari
+2
 
vmarina
  • 24.8.2018 10:59:20
  • Bodova: 46281
  • Prijavi
Umjerena fizička aktivnost ne bilda mišiće.
prdiguza
  • 23.8.2018 13:35:39
  • Bodova: 221
  • Prijavi
Ja imam jako mišičava bedra. Vrjeme je da počnem s vježbama.