Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Joga poze za rješavanje trbuščića nakon poroda

5 poza koje će vam pomoći da se ponovo ufurate u tjelovježbu nakon rođenja bebe

2/5
Salabhasana


Spustite se na tlo i legnite na trbuh, s ispruženima nogama u širini kukova. Spustite glavu na ruke (A).
Zatim spojite ruke s isprepletenim prstima iza donjeg dijela leđa kako biste se "otvorili" u prsima i ramenima. Držite kralježnicu istegnutu, zategnite mišiće stražnjice i pritisnite kukove u tlo dok podižete glavu, ramena i noge s podloge/tla, držeći vrat u liniji s kralježnicom. Dok podižete noge gore i prema van (od tijela), zategnite trbušne mišiće (B). Zadržite 3 do 5 udisaja, a zatim se spustite u početni položaj. Ponovite to 2 do 3 puta.

Koristi: jača duboke mišiće leđa i otvara prsa i ramena, poboljšava držanje tijela i olakšava naprezanje donjeg dijela leđa i gornjeg dijela tijela.
2/5
 
Komentari
+2
 
reica
  • 24.1.2019 12:01:12
  • Bodova: 18722
  • Prijavi
Porod je bio prije dosta godina ali joga je uvijek dobra za istezanje
ivas
  • 24.1.2019 9:10:26
  • Bodova: 50087
  • Prijavi
sve ću ove vježbe isprobati,,,ne moraju biti samo za novopečene mame
canyon
  • 24.1.2019 8:50:03
  • Bodova: 11515
  • Prijavi
Treba se pokrenuti ne samo poslije poroda...bar pola sata, 20min dnevno ali koliko puta propustim i neda mi se.
vmarina
  • 24.1.2019 7:44:39
  • Bodova: 46318
  • Prijavi
Treba se pokrenut.