Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Joga poze za rješavanje trbuščića nakon poroda

Joga poze za rješavanje trbuščića nakon poroda© Pixabay

5 poza koje će vam pomoći da se ponovo ufurate u tjelovježbu nakon rođenja bebe

Koliko god im život bio pun radosti radi dragocjene bebe koja im ispunjava život, mnoge novopečene mame ipak nešto malo muči - višak kilograma nakon trudnoće.

Gubitak težine nakon poroda nije lagan jer je tijelo još uvijek u procesu ozdravljenja i prilagođava se novim promjenama. I niti se ne biste trebali forsirati jer ovo je vrijeme za uživanje uz vaše maleno zlato. A, kada se osjetite spremnima (ili osjetite potrebu) za vježbanjem - budući da ne možete odmah krenuti s intenzivnim treningom, donosimo vam nekoliko jednostavnih yoga poza koje će vam pomoći da počnete gubiti na težini i zategnete svoj trudnički trbuščić.
 
Plank Vinyasa


Spustite se na sve četiri sa zglobovima ispod ramena. Ako trebate više potpore ispod zglobova stavite presavijeni pokrivač ili se spustite na podlaktice. Da biste došli u Plank položaj (položaj daske), ispružite jednu po jednu nogu iza sebe, balansirajući na prednjem dijelu stopala, trbušnjaci su zategnuti, a glava u ravnini s kralježnicom (niti je napeta niti visi dolje).

Istegnite kralježnicu i čvršće se oslonite na prednji dio svojih stopala. Udahnite, zatim izdahnite dok privlačite desno koljeno prema prsima, stežući mišiće u donjem dijelu trbuha (kao na slici). Vratite se u plank položaj, a zatim isto ponovite s drugom nogom. Činite to naizmjence 8 do 20 puta.

Koristi: Povećava izdržljivost i snagu, osobito u dubokim abdominalnim i leđnim mišićima.
1/5
 
Komentari
+2
 
reica
  • 24.1.2019 12:01:12
  • Bodova: 18517
  • Prijavi
Porod je bio prije dosta godina ali joga je uvijek dobra za istezanje
ivas
  • 24.1.2019 9:10:26
  • Bodova: 48692
  • Prijavi
sve ću ove vježbe isprobati,,,ne moraju biti samo za novopečene mame
canyon
  • 24.1.2019 8:50:03
  • Bodova: 9786
  • Prijavi
Treba se pokrenuti ne samo poslije poroda...bar pola sata, 20min dnevno ali koliko puta propustim i neda mi se.
vmarina
  • 24.1.2019 7:44:39
  • Bodova: 45221
  • Prijavi
Treba se pokrenut.