Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Jesi li znala da joga može zaustaviti starenje? Da, i pripremile smo ti 5 jednostavnih vježbi

Jesi li znala da joga može zaustaviti starenje? Da, i pripremile smo ti 5 jednostavnih vježbi

Joga nije teška, a može usporiti starenje tvog tijela

Joga je odlična vježba za cijelo tijelo i dokazano je da ima jako puno zdravstvenih dobrobiti. Ono što će te možda posebno zanimati je da može usporiti proces starenja tijela. Istina je da je gotovo svaki oblik vježbanja dobar za održavanje kondicije i lijepog izgleda, ali joga ovdje ima nekih prednosti nad drugim vježbama. 

Joga će za mladost tvog tijela napraviti mnogo više od fit izgleda. Ove vježbe imaju i vanjski i unutarnji učinak u smislu da masiraju unutarnje organe što utječe na njihovu vitalnost. Također, joga nije aerobna vježba što znači da za njeno izvođenje tijelo troši malo kisika koji troši stanice i pridonosi starenju tijela. A za razliku od vježbi snage ne stavlja fokus na izgradnju mišića nego na dubinsko unaprjeđenje cijelog tijela. 

Joga unaprjeđuje cirkulaciju, ravnotežu, fleksibilnost, pa i snagu, a mnoge žene koje godinama prakticiraju jogu zaista izgledaju mlađe od njihove stvarne kronološke dobi. Ustvari, stanje u kojem je tvoje tijelo može biti mlađe ili starije od tvoje stvarne kronološke dobi, što ovisi o tvom općem stilu života. Ako imaš mnogo loših navika i ne vježbaš redovito, tvoje je tijelo vjerojatno mnogo ''starije'' od tebe. S druge strane, dokazano je da ljudi koji se bave jogom imaju tijela koja su mnogo ''mlađa'' od njihove kronološke dobi. Ako ti je tijelo starije od tebe same, ne brini, jer redovito vježbanje čak i vrlo jednostavnih joga položaja može to popraviti i okrenuti proces starenja tvog tijela.
 
1.

Ova poza vrlo je jednostavna. Vjerojatno je nećeš moći dobro izvesti odmah u početku, ali vjeruj mi da ćeš vrlo brzo steći fleksibilnost potrebnu za ovu pozu. Probaj je izvoditi barem 3 puta tjedno i ostati u ovom položaju čim duže možeš.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

It’s Friday - Pose of the Week Time and this time it’s Uttanasana (standing forward bend) ?? Benefits: ?? Calms the brain and helps relieve stress and mild depression ?? Stimulates the liver and kidneys ?? Wakes up your hamstrings, calf muscles and hips. ?? Strengthens your thighs and knees ?? Improves digestion ?? Helps relieve symptoms of menopause ?? Reduces fatigue and anxiety ?? Relieves headache and insomnia. ?? Therapeutic for asthma, high blood pressure, infertility, osteoporosis and sinusitis Happy Friday everyone ?? #poseoftheweek #yogaposes #yogaposesforbeginners #yogaposesoftheworld #uttanasana #uttanasanavariation #uttanasanaprogress #standingforwardbend #standingforwardfoldpose #standingforwardfold #yogalove #loveyoga #yoga #fortheloveofyoga #myyogajourney #myyogajournal #yogisofinstagram #myyogapractice #yogastudentforlife #yogateacher #instayoga #instayogasana #instayogalove

A post shared by Simrit Likhari (@yogaheart.sl) on

1/5
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
xerinija
  • 6.4.2019 15:40:10
  • Bodova: 64125
  • Prijavi
Osobno: vježbam joga/pilates i mogu ih zaista preporučiti svakome, ne samo za mladost, nego i za lijepo oblikovane mišiće, imunitet, bolje raspoloženje... nakon stresnog dana - prava relaksacija za dušu i tijelo!