Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Jednostavne pilates vježbe za vitku liniju i zategnut trbuh

Jednostavne pilates vježbe za vitku liniju i zategnut trbuh© Pixabay

Imati vitko zategnuto tijelo nije takav problem kao što mislite

Pilates je već dugo popularan, i to ne čudi jer je to savršen način vježbanja pomoću kojeg se možeš riješiti viška kila i šlaufića na trbuhu. Nedavno provedeno istraživanje pokazalo je da pilates vježbe na tlu najbolje aktiviraju i jačaju trbušne mišiće, a to rezultira zategnutim i toniranim seksi trbuhom. No, pilates nije dobar samo za gubitak kila i centimetara oko struka – također ti može pomoći da zategneš cijelo tijelo i poboljšaš držanje, i olakša ti obavljanje svakodnevnih obaveza.

Nemaš novca za pilates tečaj u svom gradu? Ove jednostavne, a veoma efikasne vježbe sami možeš raditi kod kuće. Ponovi ovaj trening tri puta tjedno, barem mjesec dana i vidjet ćeš kako se tope kilogrami!
 
Kruženje nogama

Za trbušne i leđne mišiće, unutarnji dio bedara, bokove i stražnjicu.

Legni na leđa, ruke prekriži iza glave. Stegni trbušne mišiće i torzo malo podigni s poda. Podigni i desnu nogu nekih desetak centimetara u zrak (ili je ostavi na tlu ako ti je preteško), lijevu nogu pak digni visoko uvis prema stropu. Držeći trbušne mišiće napete, lijevom nogom po zraku ocrtaj 4 manja kruga u smjeru kazaljki na satu. A zatim promijeni smjer i ocrtaj ih u smjeru suprotnom od kazaljki na satu. Zatim spusti obje noge, zamijeni ih (desna noga je visoko) i ponovi. To je jedno ponavljanje, napravi ih 4.

Foto: Health.com
1/6
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2