Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Istražile smo kojim vježbama ćeš najbrže skinuti kilograme - evo TOP 10

Istražile smo kojim vježbama ćeš najbrže skinuti kilograme - evo TOP 10© pexels.com

Kada se znojiš u teretani ili kod kuće, sigurno želiš vidjeti rezultate čim prije

Zato je dobro znati što određeni tipovi vježbi čini tvom tijelu. Na primjer, kardio vježbe djeluju na potpuno drugačijem principu nego vježbe snage. Trčanje na traci može potrošiti više kalorija nego podizanje utega ili lopte. Zbog toga često možeš čuti da je kardio trening bolji za mršavljenje od treninga snage. No, s druge strane vježbe snage pomažu ti da ubrzaš metabolizam, pa zbog toga nakon treninga snage trošiš kalorije čak i dok se odmaraš.

Bez obzira radiš li kardio trening ili vježbe za snagu, najbolje je vježbati u intervalima jer tako maksimiziraš potrošnju kalorija u kratkom vremenu. Izmjenjuj kraće periode intenzivne vježbe i laganog vježbanja ili odmaranja. Zbog takvih kraćih treninga visokog intenziteta tvoj metabolizam počinje raditi mnogo brže i trebaju mu sati prije nego što se smiri i ponovo uspori. To znači da trošiš kalorije još dugo nakon intenzivnog treninga, umjesto da ih trošiš samo za vrijeme treninga što je slučaj kod umjerenog ali dužeg treninga. 

Ove vježbe idealne su za takve kratke treninge visokog intenziteta, nakon kojih trebaš uzeti kraći odmor. Počni tako da odabereš neku vježbu koju ćeš izvoditi trideset sekundi, a nakon toga odmaraj 5 minuta. Ponovi to nekoliko puta, a nakon što postaneš više fit produži vrijeme vježbanja na barem minutu.

 
Trčanje

Ovo je jedan od najjednostavnijih načina za trošenje kalorija. Bilo da trčiš na traci u teretani ili na svojoj nadražoj trkačoj ruti, zapamti da je ključna promjena intenziteta to jest brzine. Nakon svakih trideset sekunti brzog i pojačanog tempa, uspori na 5 minuta i lagano trčkaraj ili hodaj. Ako baš želiš možeš i sjest, važno je samo da nakon maksimalno 5 minuta odmora ponoviš onaj ludi tempo na sljedećih trideset sekundi.

 

via GIPHY

1/10
 
Komentari
+2
 
jasminka2
  • 2.4.2019 19:23:42
  • Bodova: 1316
  • Prijavi
hodanje, trčanje..samo gibanje..volim se gibat, gibat :-)
irija
  • 2.4.2019 17:45:24
  • Bodova: 39717
  • Prijavi
Preskakanje užeta i trčanje na traci su mi najbolji.A i trening snage isto tako daje dobre rezultate samo se treba pokrenuti.