Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Intervalne vježbe visokog intenziteta najbolje su za skidanje kilograma kod kuće

Intervalne vježbe visokog intenziteta najbolje su za skidanje kilograma kod kuće

Za dobre vježbe ne treba ti teretana niti skupe sprave. Pod u kući i možda neka prostirka na njemu biti će ti sasvim dovoljne, a dobro je nabaviti i par rekvizita poput girija, koji uopće nisu skupi.

Za gubitak kilograma kod kuće nisu dovoljne bilo koje vježbe. Bolje su one ubrzavaju otkucaje srca i učvršćuju cijelo tijelo, tako da možeš brže trošiti kalorije. Jedan od najučinkovitijih treninga je intervalni trening visokog intenziteta. Ovaj je trening super jer nakon njega tijelo i dalje troši kalorije čak i dok miruješ. Ovakav trening podrazumijeva veliki fizički napor u kratkom vremenskom intervalu, nakon čega slijedi kratka pauza, pa opet rad svom snagom. Svaka vježba ponavlja se po nekoliko puta s malim pauzama između setova vježbe.
I nemoj zaboraviti da dobar trening ne znači ništa bez dobre prehrane. Uspijem ćeš u mršavljenju samo ako uz trening uspiješ promijeniti prehrambene navike.

 
1. Vježba

Stani s nogama u ravnii ramena, skoči s rukama iznad glave te se iz skoka spusti u plank, a iz plenka digni u visoki skok. Ovo ponovi 3-5 puta za redom u 10 navrata, između kojih se odmaraš jednu minutu.

 


2. Vježba

Stopala položi u širini kukova i blago nakrivi koljena. Primi giriju te ju podiži tako da njome zamahneš između nogu, i uspraviš se dok ju podižeš. Primi je u razini ramena te se spusti u čučanj. Ovo ponavljaj 10 puta ra redom, odmaraj dvije minute pa cijelu seriju ponovi još 3 puta.

 


3. Vježba

Primi giriju u ravnini prsiju s čvrsto stisnutim laktovima prema dolje. Radi čučnjeve tako da se saginješ do dok ti laktovi ne dodirnu bedra. Ponavljaj ovo 10 puta, odmori minutu i sve ponovi 3 puta.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#clientspotlight ???? ————————— I say jump, she asks “how high?” . Besides her ridiculous work ethic, this woman has made massive improvements to her mechanics. . Her willingness to be 5% better shows as the weeks and months go by. . Her commitment to a healthy lifestyle and self care are a HUGE reason she keeps getting stronger over time. . So with that said, I just want to let you know how much I appreciate your hard work, attention to detail and willingness to be better! . You rock @ninasilberman ?? —————————————- . . . #personaltraining #personaltrainer #fitnesstrainer #trainer #dedication #committment #fitness #fitnessmotivation #exercise #fitlife #fitnessjunkie #squats #gobletsquats #legs #lowerbody #quads #glutes #fitwomen #fitchicks

A post shared by Bill Fellah (@bgoodfellah) on

1/2
 
Komentari
+2