Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Fitness u kući: pranje suđa jača grudi, peglanjem protiv celulita

Fitness u kući: pranje suđa jača grudi, peglanjem protiv celulita

Pretvorite kućanske poslove u efikasne vježbe


Jeste li ikad razmišljali o usisavaču za prašinu ili ljestvama kao o gimnastičkim spravama? Vjerojatno niste. No, i kućanskim poslovima možete održavati formu. Kako? Predstavljamo vam najčešće kućanske poslove koje začas možete pretvoriti u korisne vježbe.







Perite posuđe, jačajte grudi


Prilikom pranja posuđa aktivirate mišiće ruku, ramena i grudi. Nastojte pritom ravnomjerno koristiti obje ruke. No, nije dovoljno da posuđe samo lagano prijeđete spužvicom, već ga morate energično trljati. Istodobno zaposlite i noge: bosim stopalom jedne noge vrtite tenisku lopticu, a onda ponovite i s drugim. Time masirate stopala, opuštate zglobove i cijeli organizam. potičete cirkulaciju krvi i limfe.   

Petite prozore i istežite se!


Pranje prozora je dobra vježba za jačanje mišića ramena i ruku, no bilo bi dobro da istodobno aktivirate i noge: ritmičke se podižite na vrhove prstiju, kako biste, istežući se, dohvatili najudaljenije dijelove. Vježba je vrlo dobra za osobe koje pate od bolova u vratu.


Usisavanje učvršćuje leđa


Usisavanje aktivira mišice leđa, ramena i ruku te u manjoj mjeri mišiće nogu. Pokret se sastoji iz dvije različite faze: prvo gurate usisavač prema naprijed, a zatim ga povlačite prema  grudima. Da biste aktivirali leđne mišiće, ne savijajte pretjerano kralježnicu, te pripazite da se ne naginjete na lijevu ili desnu stranu, ovisno o ruci s kojom radite.


Vrećice s hranom kao utezi


Odlazak u kupovinu, pospremanje ormara i polica s knjigama prilika su za vježbanje mišića ruku i ramena. No, kod ovih vježbi morate biti pažljiviji nego kod ostalih. Bez obzira koju težinu podižete, uvijek savijte noge u koljenima, tako da jednako opteretite sve mišiće nogu, leđa i ruku. Ne savijajte trup previše jer time naprežete samo leđa.


Glačajte, oslobodite se celulita


Glačanje aktivira gornji dio tijela. Radite li više od pola sata, važno je da zaposlite i noge. Najveća opasnost prijeti od zadržavanja tekućine, dakle otečenih zglobova i "teških" nogu. Da biste pospješili vraćanje venske krvi, ritmički se podižite na vrhove prstiju, a kad se spuštate na puno stopalo, snažno udarite petama o tlo. Time olakšavate vraćanje krvi prema srcu jer stopala su poput pumpe. Vježbu ponovite svakih 15 minuta. Vrlo je dobra i protiv celulita.


K. R.
Preuzeto s: Ordinacija.hr

 
Komentari
+2
 
Moderator
-nany-
  • 19.7.2010 17:51:44
  • Bodova: 133892
  • Prijavi
A šta jača njihov visuljak? To nisu napisali.....
valen-cia72
  • 19.7.2010 17:49:27
  • Bodova: 51278
  • Prijavi
po svemu ovome trebala bi u najmanju ruku izgledati ko top model..
barbarella
  • 16.7.2010 13:30:18
  • Bodova: 12
  • Prijavi
Koja debilana, dobro da nisu napisli kako maksimalno iskoristiti postavljanje parketa ili pranja veša na potoku...
merlinka
  • 16.7.2010 13:25:01
  • Bodova: 1944
  • Prijavi
mag...potpisujem!
magnolija
  • 16.7.2010 12:51:13
  • Bodova: 32350
  • Prijavi
nek on to sve radi ,odoh , ja u fitnes
ivy999
  • 16.7.2010 12:47:07
  • Bodova: 124
  • Prijavi
Koliko rintam po kući, a naročito peglanje, po ovom članku ne bi smjela imati ni trunčice celulita. Shvatit ću ovaj članak kao pokušaj da u dosadnim kućanskim poslovima vidimo i malo koristi za sebe i svoj lijepi izgled.
ezi
  • 16.7.2010 9:20:49
  • Bodova: 889
  • Prijavi
Je, tako sam ja jednom uhvatila šalicu kad sam prala sudje, lijevom rukom za ručkicu a desnom "energično" spužvom unutra, pa se odvalila i odletila u p.m. a meni ostala samo ručkica u ruci...
Moderator
desert_rose
  • 16.7.2010 8:37:47
  • Bodova: 54769
  • Prijavi
I meni je to sve pomalo napuhano. Znamo da obavljanjem kućanskih poslova trošimo kalorije, nije to ništa novo. Ja ionako ručno pranje suđa, peglanje i pranje prozora obavljam uz muziku, pa se često ljuljam u ritmu, ali ne zato da bih dodatno vježbala nego zato što mi je te poslove puno ugodnije odraditi uz muziku. I zašto bih npr. energično trljala lagano zaprljani tanjur, samo zato da bih učvrstila mišiće?
blondy339
  • 16.7.2010 6:47:54
  • Bodova: 12
  • Prijavi
Bože....moram komentirati da ovako glup sadržaj još nisam pročitala!!!!ajde iskreno koja će žena to primjenjivat!!! kraj svih tih kućanskih poslova koje moramo obavljat još da mislim i na to kakve pokrete s usisavacem raditi, kuda koju nogu staviti....a da ne spominjem ovo s pranjem suđa i teniskom lopticom!!!!! svaka čast ženi.hr. na trudu, ali ovaj članak je katastrofa!!!!!!