Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Evo zašto bi trebala uključiti hodanje u svoju svakodnevnu rutinu

Evo zašto bi trebala uključiti hodanje u svoju svakodnevnu rutinu© Unsplash

Redovno hodanje izuzetno pozitivno utječe na zdravlje

Želimo li biti fit i u dobroj formi, fizička aktivnost je nužna. Ipak, to ne znači da moraš svaki dan odlaziti u teretanu i naporno vježbati jer postoje mnoge druge, manje naporne, aktivnosti koje mogu pozitivno utjecati na tvoje zdravlje.
 
U posljednje je vrijeme vrlo popularno hodanje, a zdravstvene prednosti redovnih šetnji su brojne. Osim što može pomoći kod gubitka suvišnih kilograma, hodanje također poboljšava i mentalno te kardiovaskularno zdravlje te smanjuje stres i povećava razinu energije. Samo 30 minuta hodanja dnevno može donijeti poboljšanje za tvoje zdravlje.
 
Želiš li učiniti nešto dobro za sebe i svoje zdravlje, uvrsti hodanje u svoju svakodnevnu rutinu, a u nastavku ti otkrivamo koje su najveće zdravstvene prednosti hodanja.
 

Foto: Unsplash

Poboljšava raspoloženje

Šetnja po svježem zraku goditi će i tijelu i duši, osobito kad si pod velikim stresom ili pak se osjećaš depresivno. Istraživanja su pokazala da redovno hodanje pozitivno utječe na živčani sustav i smanjuje negativne emocije kao što su ljutnja i nervoza. Šetnja na otvorenom izlaže nas prirodnoj sunčevoj svjetlosti i potiče proizvodnju D vitamina te na taj način umanjuje depresiju pa se hodanje osobito preporučuje tijekom zimskog perioda.  

 
 
1/7
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2