Elastične trake za vježbanje učvrstit će i tonirati tvoje mišiće. Istražile smo kako ih koristiti

Elastične trake za vježbanje učvrstit će i tonirati tvoje mišiće. Istražile smo kako ih koristiti© Unsplash

Svestrane i efektivne, elastične trake za vježbanje odličan su alat za vježbanje doma koji ti neće zauzeti mnogo prostora, a pružit će odlične rezultate

Iako su se teretane i fitness centri otvorili, posebne mjere zaštite od korone još su uvijek na snazi. Ako zbog toga i dalje nisi spremna vratiti se redovnom treningu izvan svog doma, možda bi mogla isprobati elastične trake za vježbanje
  
Elastične trake za vježbanje jednostavan su alat kojeg možeš koristiti na nebrojeno mnogo načina, a pomoći će ti stvoriti snažnije mišiće i tonirano tijelo. Stručnjaci su tjelovježbu s elastičnim trakama usporedili s podizanjem utega i pronašli da su jednako efektivne u izgradnji mišića. Osim toga imaju prednost nad utezima jer ne opterećuju zglobove, a pomažu ti izgraditi i veću fleksibilnost i mobilnost
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by K ???? (@alyssakau) on


Još jedna prednost elastičnih traka za vježbanje je to što su poprilično kompaktne i kada ih presaviješ nekoliko puta stat će u svaku ladicu ili ormar. Za početak će ti biti dovoljne samo tri osnovne trake različite jačine otpora kojima ćeš moći trenirati mišiće cijelog tijela. Jednom kada postaneš prava profesionalka, možeš svoju kolekciju nadograditi posebnim trakama koje se kupuju pojedinačno ili se možeš odmah potpuno predati i kupiti cijeli set, izbor je na tebi. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Just My Gym ?? (@just_my_gym) on


Pronašle smo nekoliko vježbi koje možeš izvoditi pomoću elastičnih traka u vlastitom domu, ali i pretražile ponudu kako bi ti olakšale potragu za savršenim trakama za tebe. Možeš izabrati između klasičnih gumenih, onih s ručkama ili možda onih napravljenih od tkanine. Svi modeli garantiraju odlične rezultate uz redovno korištenje. 
 
Vježbe za ruke i ramena


Ove tjelovježbe fokusiraju se na izgradnji bicepsa, tricepsa i mišića ramena. Za cijeli program bit će ti potrebno oko 20-ak minuta i traka za vježbanje srednjeg otpora. 
Kineta kružna traka za vježbanje, 35 kn

 
1/5
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
mikica61
  • 1.6.2020 12:11:23
  • Bodova: 126528
  • Prijavi
slažem se i ja je imam