Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Do savršenog tijela do ljeta (3) – vježbe za cijelo tijelo

Do savršenog tijela do ljeta (3) – vježbe za cijelo tijelo

Bliži se ljeto, vrijeme je da tijelo dovedemo u formu

Ljeto se već opako bliži, a i prvi odlasci na more i bazene već su iza nas. Treninzi postaju sve zahtjevniji, a izdržati mogu samo oni koji su marljivo vježbali i nisu se švercali tokom prošlih tjedana. Pakleno vježbanje je pred nama, a naglasak ćemo staviti na gluteus. Uz oblikovan i čvrst gluteus postajete kraljica svake plaže!

Kroz vježbe Vas vodi:

Lejla Dizdarević, dipl. prof. kineziologije,
univ. spec. oec. organizacije i menadžmenta
 

Način provođenja treninga!

Odradite kompletan trening iz prijašnjeg tjedna, pronađite ga OVDJE.

Nakon toga slijede vježbe za glutealnu regiju.

Svaku vježbu izvodite u 4 serije po 30 sekundi, sa 15 sekundi pauze između serija.
Kada završite sa jednom vježbom, prelazite na sljedeću. Biti će stvarno naporno, ali ne odustajte!


Vježba 1

Početni položaj: lezite na leđa, oslonite se na stopala u širini kukova dok su noge pogrčene pod kutem većim od 90 stupnjeva.
Opis vježbe: podignite kukove od poda te titrajte.
 


Vježba 2

Početni položaj: lezite na leđa, oslonite se na stopala u širini kukova dok su noge pogrčene pod kutem većim od 90 stupnjeva, a kukovi su podignuti od poda.
Opis vježbe: prošetajte stopalima prema trupu, zadržavajući kukove u visokom položaju.
 


Vježba 3

Početni položaj: lezite na leđa, oslonite se na spojena stopala dok su noge pogrčene pod kutem većim od 90 stupnjeva.
Opis vježbe:  podignite kukove od poda te titrajte.
 


Vježba 4

Početni položaj: podignite se na lopatice, rukama na podu održavajte ravnotežu dok je jedna noga pružena na pritci, a druga odignuta od pritke.
Opis vježbe:  pogrčite radnu nogu, prstima dotaknite pod. Kukovi ostaju visoko!
 


Više informacija o vježbanju potražite na www.in-shape.hr
 
Komentari
+2
 
irija
  • 12.6.2016 11:04:51
  • Bodova: 39717
  • Prijavi
Vježba 1 i 3 mi jedino odgovaraju.
jaca41
  • 12.6.2016 10:47:03
  • Bodova: 6074
  • Prijavi
Nisu ove vježbe baš za mene...više preferiram vježbe da me netko vodi i brži ritam
bubi13
  • 12.6.2016 9:21:07
  • Bodova: 14812
  • Prijavi
Do daljnjeg hodanje do posla vrhunac je moje tjelovježbe! Ha-ha
lana010
  • 12.6.2016 8:06:06
  • Bodova: 15705
  • Prijavi
Uvijek dobro dođe koji podsjetnik i ideja za vježbu! Dobar članak!