Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Do savršenog tijela do ljeta (2)– vježbe za cijelo tijelo

Do savršenog tijela do ljeta (2)– vježbe za cijelo tijelo

Bliži se ljeto, vrijeme je da tijelo dovedemo u formu

Iako smo već dobro zakoračili u proljeće i očekivalo bi se da vježbamo na otvorenome, vremenske prilike ove godine nisu nam naklonjene. Ništa zato, trenirati se može kvalitetno i u zatvorenom prostoru. Znate kako kažu, gdje ima volje, ima i načina.

Prvi tjedni treninga poslužili su nam da probudimo tijelo i pripremimo lokomotorni sustav za pojačane napore u treninzima koji slijede.

Nastavljamo s vježbama za cijelo tijelo, naravno, uz malu progresiju u opterećenju. Više nismo na samom početku. Krenimo!

Kroz vježbe Vas vodi:

Lejla Dizdarević, dipl. prof. kineziologije,
univ. spec. oec. organizacije i menadžmenta
 


Ovaj trening provodite tri puta tjedno.

Redoslijed izvođenja vježbi: vježbe izvodite jednu za drugom, svaku po 20-25 ponavljanja, s time da između vježbi ubacite svaki puta vježbu 1 u trajanju od 30 sekundi. Sve ponoviti u 4 kruga.

U drugom tjednu vježbanja radi se 5 krugova.

Vježba 1
Početni položaj: uspravni stav, dlanovi oslonjeni o bok.
Opis vježbe: sunožni pruženi poskoci u mjestu.
Funkcija vježbe: zagrijavanje cijelog tijela i aktivacija krvožilnog sustava.
 


Vježba 2
Početni položaj: uspravni raskoračni stav, pogrčeno odručenje stisnutih šaka.
Opis vježbe: spojiti ruke u predručenju uz primicanje jednom nogom do sunožnog stava.
Funkcija vježbe: oblikovanje prsne muskulature.
 


Vježba 3
Početni položaj: upor za rukama, raskorak.
Opis vježbe: sunožnim odrazom privući koljena grudima, raskorak ostaje.
Funkcija vježbe: učvršćivanje cijelog tijela.
 




Vježba 4
Početni položaj: oslonac na pogrčenoj nozi uz vodoravni pretklon trupa, predručenje, prsti dotiću pod.
Opis vježbe: zamahom ruku do uzručenja napraviti jednonožni odraz. Isto drugom nogom.
Funkcija vježbe: oblikovanje donjeg dijela tijela.
 




Vježba 5
Početni položaj: upor za rukama, spojenih nogu.
Opis vježbe: odrazom napraviti raskorak.
Funkcija vježbe: jačanje muskulature trupa.
 




Vježba 6
Početni položaj: uspravni raskoračni stav, spojiti dlanove na zatiljku.
Opis vježbe: titrati laktovima unatrag.
Funkcija vježbe: jačanje gornjeg dijela leđa.
 


Više informacija o vježbanju potražite na www.in-shape.hr
 
Komentari
+2
 
ollie25
  • 22.5.2016 15:47:35
  • Bodova: 601
  • Prijavi
valjalo bi se pokrenuti
erik
  • 19.5.2016 13:40:03
  • Bodova: 28924
  • Prijavi
dosta teške vježbe
virensa
  • 19.5.2016 12:00:31
  • Bodova: 18807
  • Prijavi
Mislim da bi trebale dati rezultate ove vjezbe
stiponja79
  • 18.5.2016 16:21:38
  • Bodova: 59900
  • Prijavi
Prijedlozi vježba su odlični, govorim iz iskustva
irija
  • 18.5.2016 10:52:31
  • Bodova: 39717
  • Prijavi
dobre i učinkovite vježbe samo ih treba provoditi.
snjeska
  • 18.5.2016 9:29:23
  • Bodova: 2658
  • Prijavi
što ja kažem nije problem u teoriji već praksi
astoria
  • 18.5.2016 9:28:45
  • Bodova: 25711
  • Prijavi
+1
bluna
  • 18.5.2016 9:15:55
  • Bodova: 31505
  • Prijavi
Jao canyon, evo me u istoj grešnoj situaciji, kava i vrlo pažljivo čitanje. Katastrofa.
canyon
  • 18.5.2016 8:20:27
  • Bodova: 11421
  • Prijavi
Sve ja to znam i umjeseto da sada vježbam evo ja si skuhala kavicu i čitam Žena. :) A što ću kada mi je to gušt