Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Do savršenog tijela do ljeta (1)– vježbe za cijelo tijelo

Do savršenog tijela do ljeta (1)– vježbe za cijelo tijelo

Bliži se ljeto, vrijeme je da tijelo dovedemo u formu

Ljeto nam se bliži i došlo je vrijeme kada i kampanjski vježbači moraju zasukati rukave. Ne postoji ženska osoba koja ne želi izgledati privlačno na plaži ili na terasi kvartovskog kafića. Ako se odreknemo nezdravih obroka i uhvatimo se vježbanja barem tri puta tjedno, do ljeta se može napraviti čudo. I sve to bez pretjeranog šoka za organizam.

Postupnost u vježbanju omogućava tijelu da se navikne na promjene i osigurava dugotrajno vježbanje bez ozljeda.
Reguliranju prehrambenih navika treba posvetiti posebnu pažnju, a kada se jednom krene zdravim životnim stilom, čovjek shvati da se svaka muka isplatila.
Samo hrabro!


Kroz vježbe Vas vodi:

Lejla Dizdarević, dipl. prof. kineziologije,
univ. spec. oec. organizacije i menadžmenta

Studio In Shape


Slijede vježbe kojima ćete muskulaturu vratiti u formu i pokrenuti krvožični i dišni sustav, što je idealna kombinacija za održavanje dobrog zdravlja. Trening provodite tri puta tjedno.

Redoslijed izvođenja vježbi: vježbe izvodite jednu za drugom, svaku po 15-20 ponavljanja, s time da između vježbi ubacite svaki puta vježbu 1 (niski skip u mjestu) u trajanju od 1 minute. Sve ponoviti tri puta.

U drugom tjednu vježbanja sve ostaje isto, ali se vježba 1 izvodi 2 minute. To je već malo napornije!


Vježba 1

Početni položaj: uspravan stav.
Opis vježbe: radite niski skip u mjestu.
Funkcija vježbe: aktivacija cijelog tijela.
 


Vježba 2

Početni položaj: legnite na leđa pogrčenih koljena.
Opis vježbe: podignite kukove od poda.
Funkcija vježbe: oblikovanje glutealne muskulature.
 



Vježba 3

Početni položaj: sjednite pogrčenih koljena i oslonite se na dlanove postavljene iza tijela.
Opis vježbe: opružanjem laktova podignite kukove od poda.
Funkcija vježbe: učvršćivanje tricepsa (muskulature vanjske strane nadlaktice).
 



Vježba 4

Početni položaj: postavite se u upor za rukama.
Opis vježbe: napravite rotaciju trupa uz odručenje i pogled za rukom.
Funkcija vježbe: jačanje muskulature trupa.
 



Vježba 5

Početni položaj: sjednite i privucite koljena grudima.
Opis vježbe: opružite tijelo i vratite se u početni položaj, bez da leđima i nogama dodirujete pod.
Funkcija vježbe: jačanje trbušne muskulature.
 



Vježba 6

Početni položaj: sjednite u turski sjed i odručite s bučicama.
Opis vježbe: fiksirajte laktove i flektirajte podlakticu uz rotaciju.
Funkcija vježbe: oblikovanje bicepsa i muskulature ramena.
 



Više informacija o vježbanju potražite na www.in-shape.hr
 
Komentari
+2
 
ollie25
  • 22.5.2016 15:48:12
  • Bodova: 601
  • Prijavi
ove su odlične
marijab_96
  • 18.5.2016 22:49:26
  • Bodova: 86
  • Prijavi
bas sam trazila neke vjezbe,ove mi se cine super za pocetnike..mogla bi ih probat!
niko_lina
  • 27.4.2016 16:08:30
  • Bodova: 691
  • Prijavi
neko-san potpisujem napisano..ovakve vježbe na dnevnoj bazi daju rezultate, no potrebno je i malo izmjeniti vježbe kako bi se 'iznenadilo' mišiće i vježbanje bilo efektivnije..Dame potrebna je samo volja, ništa drugo, a ovo da se savršeno tijelo dobiva samo operacijom - nešto najgluplje što sam dosad pročitala - oprosti annarose, ali savršeno tijelo se dobiva vježbanjem i pravilnom prehranom
neko-san
  • 27.4.2016 10:00:32
  • Bodova: 21912
  • Prijavi
Super vježbe. Ako ih se radi na dnevnoj bazi mogu se postići super učinci na cijelo tijelo. Radim slične serije ovih vježbi. Rukavi mi se čine kako imaju funkciju sakupljanja znoja, jer tko puno vježba, taj se i znoji. Osim toga zaštićeni su dlanovi pa pri dizanju utega ne dolazi do oštećenja kože.
dorryy00
  • 27.4.2016 7:37:48
  • Bodova: 25721
  • Prijavi
Treba biti discipliniran svaki dan što se tiče prehrane i vježbanja! Na tome moram poraditi!
didona
  • 27.4.2016 7:30:59
  • Bodova: 19170
  • Prijavi
Dobre vježbe, čak bih i ja ovo mogla izvesti.
lejdi
  • 27.4.2016 1:04:43
  • Bodova: 23487
  • Prijavi
I mene zanima kakav je ovo bolerić/rukavi/čarape? I šta je niski skip? Džaba objašnjenje slike kad ne kužim pojmove u objašnjenju
missana
  • 26.4.2016 23:45:16
  • Bodova: 2979
  • Prijavi
čemu ovi čarapa rukavi ? 
fizioterapeut
  • 26.4.2016 22:36:44
  • Bodova: 5789
  • Prijavi
Super vježbe... Ima od njih koristi! Samo treba biti uporan, kao i u svemu!
matea34
  • 26.4.2016 17:43:19
  • Bodova: 44396
  • Prijavi
Trebaju mi ovakve vježbe i bolja prehrana jer moram skinuti ovaj višak kilograma!