Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Do fit forme u samo nekoliko minuta - isprobajte ove jednostavne vježbe

Do fit forme u samo nekoliko minuta - isprobajte ove jednostavne vježbe

Pronađite vremena za sebe i vježbanjem se dovedite u formu

Svjesni smo da je uz sve životne obaveze vrlo često teško pronaći vremena za sebe. Redoviti odlazak na trening postaje pravi luksuz u užurbanom životnom ritmu. Iako vježbanje kod kuće ne može zamijeniti trening pod stručnim vodstvom i nadzorom, svaki vid tjelovježbe je dobrodošao. Već je i pola sata pješaćenja dovoljno da se razbudi organizam, poboljša protok krvi i razbistri glava na svježem zraku. Sjetimo se da sjedimo po cijele dane!

U nastavku dajemo primjer kratakog treninga kod kuće kojeg bi bilo najbolje napraviti nakon aktivacije kardiovaskularnog sustava, šetnjom, joggingom ili vožnjom sobnog bicikla.

Ovakav trening može se raditi svakog dana, pogotovo što sadrži vježbe koje u rad uključuju muskulaturu leđa i trbuha, odgovorne za dobro držanje tijela.

Budimo realni, koliko god serija vježbi napravili, teško da se može nadoknaditi svo vrijeme u kojem je tijelo pasivno pred računalom, TV-om ili u kafiću... Ali, i mali koraci su bitni!

Krenimo!

Način provedbe treninga: vježbajte svaki ili svaki drugi dan, ovisno o stanju forme. Svaku vježbu izvodite u 4 serije po 10 ponavljanja, s pauzom od 15 sekundi između serija. Kada završite sa svim serijama jedne vježbe, prelazite na sljedeću.
U svakom sljedećem treningu broj ponavljanja u svakoj seriji povećajte za 5.
 
Više informacija o vježbanju potražite na www.in-shape.hr
Autorica: Lejla Dizdarević Brković,
dipl. prof. kineziologije,
univ. spec. oec. organizacije i menadžmenta
 

Vježba 1


Početni položaj: oslonite se na koljeno i dlan suprotne ruke. Potpuno opružite ruku i nogu koje nisu u doticaju s tlom.
Opis vježbe: privucite koljeno suprotnom laktu koliko najviše možete.
Funkcija vježbe: jačanje trbušne muskulature.
 
1/5
 
Komentari
+2
 
caprica6
  • 15.2.2018 17:20:57
  • Bodova: 7693
  • Prijavi
Super su vježbe! Često ih radim...