Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Celebrity trener otkrio četiri razloga zbog kojih ne vidiš rezultate vježbanja

Celebrity trener otkrio četiri razloga zbog kojih ne vidiš rezultate vježbanja© Unsplash

Fitness trener koji je radio s mnogim zvijezdama, uključujući i J.Lo i Naomi Campbell, podijelio je par trikova kako izvući maksimum iz tjelovježbe

Ngo Okafor, u Hollywoodu je poznat kao 'celebrity trener', s obzirom da iza sebe ima dugogodišnje iskustvo rada sa svjetskim zvijezdama poput Jennifer Lopez, Naomi Campbell i Brooke Shields. Ovaj 45-godišnji umirovljeni boksač i vlasnik teretane Iconoclast Fitness na Manhattanu, izdvojio je nekoliko najvećih pogrešaka zbog kojih rezultati tjelovježbe najčešće izostaju. 


Jedeš dok se ne osjećaš sito, a ne zadovoljno

(Foto: Unsplash)

"Kada ste zadovoljni, znači da je tijelo konzumiralo dovoljno nutrijenata kako bi funkcioniralo djelotvorno. Sitost je samo emocionalni osjećaj, a od velikog je značaja znati razliku između sitosti i zadovoljstva i prilagoditi se."

Trener također savjetuje da treba usporiti tijekom obroka i provjeriti znakove gladi i sitosti. U svakom slučaju, kada sporije (i koncentrirano) jedemo, otkrivamo osjećaje zadovoljstva, konzumiramo manje kalorija te uživamo više tijekom obroka

Brojiš kalorije ili slijediš strogi plan prehrane

Trener Okafor ne vjeruje u stroge dijete i planove prehrane te smatra da nam preokupiranost istima može samo povećati stres, pa čak voditi i čestom žudnjom za hranom koja je 'zabranjena'

Kad su u pitanju njegovi klijenti, Okafor ističe kako im uvijek savjetuje da se drže nemasnih proteina i povrća tijekom glavnih obroka, budući da će ih oni najdulje zasititi. Također vjeruje kako je važno iskoristiti kompleksne ugljikohidrate, poput cjelozrnatih žitarica i voća, za dugotrajnu energiju. 

Ne piješ dovoljno vode

(Foto: Unsplash)

Ono što piješ nakon treninga jednako je važno kao i ono što jedeš. Trener Okafor savjetuje izbjegavanje sportskih napitaka i umjesto toga ističe važnost obične vode tijekom cijelog dana, pa tako i nakon treninga. Također preporučuje nezaslađene napitke poput čaja ili kave ukoliko ti voda u nekom trenutku dosadi, i naravno, naglašava izbjegavanje kupljenih i zaslađenih napitaka. 

"Mislim da uvijek vrijedi investirati u bočicu za vodu za višekratnu upotrebu, koja će uvijek biti kraj vas, te kako biste mogli ostati hidratizirani tijekom cijelog dana."

Konzumiraš alkoholna pića

Nikad nije krivo vrijeme za pauzu od alkohola. Iako se vjeruje da određena količina alkohola može biti dio zdrave prehrane, fitness trener vjeruje kako alkoholna pića mogu naštetiti tvom napretku u postizanju određene tjelesne težine i fitness ciljeva. Ispijanje alkohola može utjecati na osjećaj dehidracije, tromost, ali i žudnju za nezdravom hranom, posebno ako pretjeraš u njegovoj konzumaciji. 
 
 
Komentari
+2
 
vmarina
  • 26.2.2020 9:34:17
  • Bodova: 50162
  • Prijavi
Opusti se.