Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Biciklom do zdravlja: Dobrobiti bicikliranja zbog kojih će sve druge kardio aktivnosti pasti u drugi plan

Biciklom do zdravlja: Dobrobiti bicikliranja zbog kojih će sve druge kardio aktivnosti pasti u drugi plan© www.profimedia.hr

Voziti bicikl obično naučimo još u djetinjstvu, a mi ti donosimo razloge zbog kojih ovu tjelovježbu nikako ne bi trebala propustiti ni u odrasloj dobi. Zabavan, jednostavan i lako dostupan, biciklizam je sport koji bi trebala uključiti u svoju dnevnu rutinu

Svi znamo koliko je važno biti fizički aktivan i jačati kondiciju. Osim što učvršćuje tijelo i daje nam ljepši fizički izgled, tjelovježba ujedno i jača naš organizam, smanjuje opasnost od obolijevanja od raznih bolesti i pomaže nam da ostanemo vitalni. S dolaskom dužih i toplijih dana trebali bismo što više boraviti na suncu i svježem zraku, a idealna je to prilika i da učinimo nešto dobro za vlastito tijelo i počnemo se baviti biciklizmom
 
S obzirom da se trenutno nalazimu u svbinju, međunarodnom mjesecu bicikliranja, odlučili smo ti ukratko pojasniti zašto je biciklizam sjajan sport pored kojeg mnoge druge kardio aktivnosti padaju u drugi plan. Osim što se biciklizmom možemo baviti od mladosti, pa sve do starosti, vožnja bicikla ima i niz drugih prednosti i pogodnosti za ljudsko zdravlje.
 

Vožnja bicikla tako koristi svim našim mišićima, jača zglobove, a istovremeno podiže raspoloženje i jača energiju. Za razliku od mnogih drugih sportova, biciklizam je jednostavan i ne zahtjeva posebno visoku razinu fizičkih vještina ni kondicije. Pedaliranje ne opterećuje koljena ni mišiće u mjeri u kojoj to čini primjerice trčanje, pa se preporuča i onima koji već imaju neke sportske ozljede.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Nancy (@nancastic)

 
Biciklizam čuva zdravlje srca

Redovito bicikliranje duže od deset minuta dnevno može ojačati srčane mišiće i održati srce zdravim, a znanstvene studije pokazuju i da ljudi koji redovito voze bicikle imaju znatno niži postotak obolijevanja od srčanih bolesti u odnosu na one koji ne voze bicikl. Tako se procijenjuje da redovita vožnja biciklom može smanjiti rizik od srčanih bolesti za čak 50 posto. 

Za optimalne rezultate i jačanje cijelog kardiovaskularnog sustava preporuča se vožnja od cca 30 kilometara dnevno. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Bikes and girls (@bike.n.girl)

1/5
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
Reana
  • 19.5.2020 11:24:31
  • Bodova: 19081
  • Prijavi
Bravo miki
sneki2
  • 19.5.2020 10:19:31
  • Bodova: 58308
  • Prijavi
Svaka čast Miki!!
mikica61
  • 19.5.2020 9:34:43
  • Bodova: 122964
  • Prijavi
15-20 km svaki dan do posla i nazad,pa koji puta i do vrta,uglavnom ovisnik sam o bicikliranju ,sad mi ni kiša više ne smeta
bubi13
  • 19.5.2020 9:10:07
  • Bodova: 15215
  • Prijavi
U Zagrebu kao i u drugim gradovima naše države ima premalo biciklističkih staza. Ono malo što ih ima idu neposredno uz cestu.
tikica-
  • 19.5.2020 8:48:24
  • Bodova: 41235
  • Prijavi
Volim voziti bicikl i još kad ovo znam,još i više.