Ako nemaš vremena za redovito vježbanje, ovaj trik će ti pomoći da ostaneš fit

Ako nemaš vremena za redovito vježbanje, ovaj trik će ti pomoći da ostaneš fit© www.profimedia.hr

Ovo je kao stvoreno za nas...

Penjanje po stepenicama nije baš lako, i mnoge od nas (one lijene) ovu kratku svakodnevnu aktivnost doživljavaju kao neki oblik vježbanja. Ako spadaš u tu skupinu, nisi daleko od istine. Ispada da vrlo kratki, ali intenzivni, treninzi kroz dan mogu u nekoj mjeri nadoknaditi pravi trening.
 
Prema najnovijem istraživanju, kratki i intenzivni treninzi (ne baš obično penjanje po stepenicama, već više trčanje) kroz dan dovoljni su da podignu razine tvoje kardiorespiratorne fizičke spremnosti. 



Sudionici istraživanja trebali su napraviti kratko zagrijavanje koje se sastojalo od 10 skokova, 10 čučnjeva i 10 iskoraka. Nakon toga su se trebali čim brže moguće popeti na 3 razine stepenica, i sve su ovo ponavljali 3 puta dnevno, 3 dana u tjednu.

Nakon šest mjeseci svim se sudionicima poboljšao stupanj iskoristivosti kisika, i snaga srca za između 5% i 12%.  Ovo pokazuje da kratka fizička aktivnost koju napravimo usput, kad god ulovimo malo vremena, može biti od jednake koristi kao odlasci u teretanu 2 puta dnevno. Samo se nemoj previše zanositi time i početi svaki tvoj uspon po stepenicama smatrati tjelovježbom. Važno je da na traje barem 5 minuta i da se u procesu dobro oznojiš.
 
Komentari
+2
 
malikekoserk1
  • 11.10.2019 17:22:22
  • Bodova: 23712
  • Prijavi
U potpunosti se slažem , genijalna vježba . Znam jer se svaki dan penjem na 93 stepenice kada idem doma . Prije sam ih zaobilazila , a sad namjerno idem po njima i stvarno djeluje super .
irija
  • 11.10.2019 17:17:37
  • Bodova: 51085
  • Prijavi
Da ovo je jako korisno,ako se to radi svaki dan isto kao odlazak u teretanu samo što je ovo besplatno pa ko nema love za teretanu ovo je dobra zamjena.Samo se treba pokrenuti.