Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

7 super savjeta kako sagorjeti više kalorija hodanjem

7 super savjeta kako sagorjeti više kalorija hodanjem

Hodanje je odličan način vježbanja, naravno, kada to ispravno radite

Hodanje je odličan način rekreacije, dobra društvena aktivnost, a može vam pomoći i na zdrav način sagorjeti višak masnih naslaga. Iako je hodanjem moguće povisiti razinu otkucaja srca do te mjere da se troši puno kalorija, većina nas hoda neispravno i presporo kako bismo osjetili sve blagodati ovog načina vježbanja.

Kako onda šetnje pretvoriti u odličnu kardio vježbu bez da hodate satima? Ovi savjeti će pomoći...

1. Dobro držanje tijela
Pripazite da se držite uspravno dok hodate – leđa držite uspravna, ramena prama unatrag, brada pomalo podignuta. Pretvarajte ste uspravni i elegantni poput balerine.

2. Brže, ne dulje
Ne pretjerujte s duljinom iskoraka. Radije se fokusirajte na učestalost koraka. Isprobajte ovu tehniku: brojite svoje korake dvadeset sekundi kako biste otprilike saznali svoju brzinu (brojite samo jedno stopalo, pa ga udvostručite): 40 koraka u to vrijeme je zdrav tempo, 45  je već umjerena tjelesna aktivnost, a 50 "power walking". Pokušajte za početak ciljati barem 45 koraka u 20 sekundi, pa postepeno s vremenom ubrzavajte korake.  

3. Savinite ruke u laktovima
To je jednostavna fizika: savijene ruke mogu se brže kretati od ispruženih, i neće usporavati brzinu vaših koraka (kada ste vidjeli trkača koji trči ispruženih ruku?). Zato se držite ovog pravila i dok hodate.

4. Koristite stopala
Svjesno se otisnite od tla sa svakim korakom. Zamislite da netko hoda iza vas i vi mu sa svakim korakom morate pokazati svoj đon. Ova vizualizacija će vam pomoći da postanete još brži.

5. Koristite štapove za hodanje
Trekking ili cross-country štapovi pomoći će vam sagorjeti oko 20 posto više kalorija – a vama će se cijeli posao istovremeno olakšati jer vas štapovi "tjeraju" prema naprijed. Pomoći će vam i učvrstiti i ojačati mišiće trbuha, ruku i torza.

6. Ubacite uspon
Jednom kada se "uhodate", kao sljedeću fazu odaberite hodanje pod usponom – to će vam pomoći sagorjeti 20 do 70 posto više kalorija, ovisno o tome koliko se strmo uspinjete.  Samo pripazite – ključ je zadržati tempo, ako je brdo toliko strmo da značajno morate usporiti – nećete sagorijevati više kalorija.

7. Nabavite utege za gležnjeve i zglobove
Već i ptice na granama znaju da vježbanje s utezima pomaže sagorjeti više kalorija. Utezi će pomoći da napornije vježbate i sagorite više kalorija u istoj razdaljini. No, ne pretjerujte – počnite s manjim opterećenjima.
 
Foto: © VTT Studio - fotolia
 
Komentari
+2
 
blacky1996
  • 12.11.2016 12:34:56
  • Bodova: 1541
  • Prijavi
Obozavam hodat na duge kilometre
ninchica
  • 12.11.2016 6:11:47
  • Bodova: 5891
  • Prijavi
ovo sa utezima treba uzeti s dozom opreza - radije natrpajte ruksak nekim teretom nego da opterećujete zglobove utezima
elaeje
  • 11.11.2016 20:26:11
  • Bodova: 28095
  • Prijavi
Bilo i ostalo najzdravije za cijeli organizam.Ali treba voditi racuna da takav vid svi ljudi sebi ne mogu priustiti zbog raznih razloga,tako lagana setnja za neke ljude uz svijez zrak,pogodak.
reica
  • 11.11.2016 10:33:12
  • Bodova: 18717
  • Prijavi
odgovara mi se ovakav način relaksacije
stiponja79
  • 11.11.2016 10:30:19
  • Bodova: 59900
  • Prijavi
Hodanje (brzo) je zaista i više nego učinkovito za cijelo tijelo, a k tome je i nevjerojatno relaksirajuće za cijeli um
nadapot
  • 11.11.2016 7:58:00
  • Bodova: 1494
  • Prijavi
vrijeme, vrijeme, natovarite se vrećicama iz dućana teglite na 7 kat bez lifta (isti je permanentno u kvaru). uzmite dijete, stavite ga u kolica - snesite ih zajedno sa sedmog kata, popnite se ponovno gore tako opterećeni i tako svaki dan. savršena kondicija zajamčena.
astoria
  • 10.11.2016 16:37:54
  • Bodova: 25711
  • Prijavi
ubacite i svakodnevno guranje bebi kolica i bryi hod ,to je pun pogodak