Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

4 vježbe za vitka bedra

4 vježbe za vitka bedra

Ove će vam vježbe za bedra pomoći da ih oblikujete onako kako želite i da se riješite celulita.

Vježbe koje mogu svakome pomoći oblikovati bedra, koja ćete s veseljem pokazivati u kupaćim kostimima.

1. Vježba – tiskanje jastuka

Ova je vježba izvrsna za mišiće unutrašnje strane bedara.

  • Sjednite na stabilnu stolicu (koja se ne okreće i nema kotačiće), stopala su vam čvrsto na podu. Stavite jastuk između bedara.
  • Stisnite jastuk bedrima što jače možete uz izdisaj i zadržite tako jednu minutu.
  • Normalno dišite dok držite jastuk stisnutim. Vježbu ponovite pet puta.

2. Vježba – sklekovi iz sjedećeg položaja

Ovo je izvrsna vježba za učvršćivanje vanjskih mišića bedara i bokova.

  • Ponovno sjednite na stolicu, stopala neka budu položena na podu, dlanove ruku čvrsto stavite s vanjske strane koljena.
  • Ruke držite mirno, dok koljenima gurate kao da želite odgurnuti ruke od sebe.
  • Istovremeno rukama pritisnite koljena.
  • Zadržite ovako jednu minutu, dišite smireno. Opustite, pa ponovite vježbu. Vježbu ponovite barem pet puta.

3. Vježba - podizanje noge iz sjedećeg položaja.

Ova vježba je izvrsna za prednji dio bedara.

  • Sjednite isto kao i na prve dvije vježbe na stabilnu stolicu, stopala su na podu. Izdahnite dok podižete prema gore desnu nogu.
  • Zadržite se u ovom položaju pola minute uz normalno disanje.
  • Spustite nogu uz udisaj. Ponovite vježbu s drugiom nogom. Vježbu napravite pet puta sa svakom nogom.

4. Vježba – sjedeći most

Ova vježba ne samo da je dobra za stražnji dio bedara, već je izvrsna i za stražnjicu.

  • Sjednite na rub stabilne stolice sa koljenima savijenima 90%. Stopala neka vam  budu na podu.
  • Stavite dlanove na stolicu sa svake strane kako biste držali vlastitu težinu dok podižete kukove gore, uz izdisaj. Kad podignete kukove, vaše bi tijelo trebalo izgledati poput mosta.
  • Zadržite se u tom položaju najmanje 20, a najviše 60 sekundi, uz normalno disanje.
  • Spustite kukove na stolicu i ponovite vježbu. Napravite vježbu pet puta.

Izvor: prevention.com

 
Komentari
+2
 
jaca41
  • 14.6.2013 0:52:09
  • Bodova: 6074
  • Prijavi
Isprobat ću svakako!
ana_cao
  • 11.6.2013 15:38:25
  • Bodova: 72
  • Prijavi
Ne djeluje, ima li netko lakše razumljive tretmane tj. vježbe za vitka bedra?
natkazg
  • 17.6.2012 16:25:16
  • Bodova: 12067
  • Prijavi
Isprobat ću :)
magnolija
  • 26.7.2010 12:30:19
  • Bodova: 32350
  • Prijavi
bedra se mogu smanjiti jedino vjezbom, naravn opaziti sto se jede, ali vjezba i samo vjezba
the-plavusha
  • 26.7.2010 12:25:52
  • Bodova: 1
  • Prijavi
ma mogu se bedra smrsavit ,,, ja sam proslo ljeto pala 5 kg samo plivanje plivanje i plivanje ja sam to uspjela u 3 tj tako da ,,, i naravno pocela pit pilile i dosla zima udebljala se 8 kg spala 3 tako da sad imam 55 i luda sam ocu 5 oper smrsat ,,,ne jesti kruha ,,, i ako jedete poslije 7 jedite voce ili popite salicu mlijeka ,,, mene to zasiti
belle
  • 13.5.2009 18:25:55
  • Bodova: 2967
  • Prijavi
Odlične vježbe...Kad bi još radili kardiovaskularne vježbe i pravilno se hranili, sigurno bi bilo rezultata...
ella34
  • 7.5.2009 18:53:17
  • Bodova: 254
  • Prijavi
hmm probat ću ,možda se i vide rezeltati
mimms
  • 16.4.2009 12:39:10
  • Bodova: 18
  • Prijavi
ne znam kakav će biti rezultat ali vrijedi isprobati..
dinana
  • 9.4.2009 10:57:50
  • Bodova: 1
  • Prijavi
ma da nema koje vježbe nisam probala, bedra su mi uvijek debela i gotovo!!! to sam nasljedila i ništa tu ne mogu!
magdelen
  • 6.4.2009 13:14:20
  • Bodova: 16
  • Prijavi
ove tj lične vježbe je radila moja prijateljica( u biti sve osim ovog ispružanja noge dok sjediš)..ona ima višak kg baš na bokovima i bedrima i moram reć da je nakon mjesec dana postigla puno. Dakle malo upornosti se isplati...ona je to radila i u uredu a i doma tako da nije stašno a djeluje, vjerujte da ste ju vidjeli prije dva mjeseca rekle bi..da, baš!!! Ali sad su joj noge super...eto nedajte se! Budem i ja počela pa javim kako je bilo..pozz