Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

4 super vježbe za učvršćivanje koje možete izvoditi i kod kuće

4 super vježbe za učvršćivanje koje možete izvoditi i kod kuće

Stižu ljepši dani i svi se nekako prirodno okrećemo prema otvorenijim komadima odjeće. No, je li naše tijelo učvršćeno i spremno za to?

Nakon duge zime i toplog boravka pod dekicom, ispred televizije, često zaboravimo na tjelesnu aktivnost i radije pričekamo da zatopli. Sada, kada nam se to vrijeme približilo, vrijeme je da rekreativci koji to žele, krenu raditi na svojim ciljevima i tjelesnoj formi.

Ipak, mi žene se često susrećemo s nelagodom kod odlaska u teretanu i jednostavno ne volimo vježbati pored ostalih ljudi. I to je sasvim u redu. Najvažnije je kako se žena osjeća u vlastitoj koži, a manje su bitne smjernice okoline i trendovi. Stoga, ako ste vi taj tip i želite vježbati, a umjesto teretane radije birate svoj dnevni boravak, imamo rješenje za vas.

Donosimo vam nekoliko vježbi koje možete izvoditi unutar vlastita 4 zida. Možete ih kombinirati unutar pola sata, što u odnosu na cjelokupni dan zaista ne oduzima puno vašeg vremena, a s druge strane, čini doista puno za vaše tijelo i zdravlje cijelog organizma.

 
ČUČNJEVI

Čučnjevi ne samo da jačaju mišiće nogu, nego, ako se pravilno izvode, pogađaju mišiće na cijelom tijelu. Pravilno izvođenje podrazumijeva ravna leđa i duboki čučanj uz noge raširene u ravnini ramena, a osobitu pozornost trebate obratiti na koljena koja vam ne smiju prelaziti stopala. Čučnjevi utječu i na poboljšanje ravnoteže vašeg tijela i na njegovu mobilnost.
 
 
1/4
 
Komentari
+2
 
jasminka2
  • 6.4.2018 13:37:58
  • Bodova: 1316
  • Prijavi
Odlične vježbe!
ketyica22
  • 27.3.2018 12:06:58
  • Bodova: 10610
  • Prijavi
Čučnjeve ne bih smjela raditi jer su mi koljena oštećena ali zato preskakanje užeta mi je odlična stvar. Sve u svemu super savjeti :)
ivkica3146
  • 27.3.2018 7:52:47
  • Bodova: 2397
  • Prijavi
Odlične vježbe! Čučnjeve radim svako jutro jer stvarno vidim da mi koriste