Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

4 fantastične crossfit vježbe za sagorijevanje kalorija

4 fantastične crossfit vježbe za sagorijevanje kalorija© Pexels

Za ove vježbe koristiš samo težinu svog tijela i možeš ih raditi bilo gdje!

Ne treba ti teretana, traka za trčanje ili cijeli set utega kako bi odradila zaista dobar trening. Kada je u pitanju funkcionalan fitness, neka tvoje tijelo bude tvoja teretana.

CrossFit je poznat po korištenju težine vlastitog tijela. I uz pomoć vlastitog tijela moguće je postići značajno sagorijevanje kalorija - sve dotle dok daš sve od sebe.Jer nakon ovih vježbi, uz Tabata način vježbanja, trebala bi se osjećati kao da nemaš više ni atoma energije koji bi mogla dati.

Ove četiri vježbe Crossfit vježbe možete raditi doslovce bilo gdje. Pa nemaš više nikakvih izgovora! Cilj je dovršiti svaku vježbu osam puta pomoću TABATA metode (20 sekundi najjačeg intenziteta, s intervalom odmaranja od deset sekundi) za spaljivanje masnoće, trošenja kalorija i razgibavanja cijelog tijela.

 
Zračni čučnjevi

Zračni čučnjeve dižu tradicionalne čučnjeve na drugu razinu. Počnite u položaju čučnja (težina je na petama), skočite visoko koliko možeš i spusti se nisko u čučanj, prebacujući težinu natrag u pete.

Savjet: upotrijebi svoje ruke kako bi skočila još više. U samo minutu ove vježbe sagorjet ćeš 14 kalorija.
 
1/4
 
Komentari
+2