3 vježbe će brzo zategnuti i učvrstiti bedra

3 vježbe će brzo zategnuti i učvrstiti bedra

Uz malo muke možete imati tanja i ljepše oblikovana bedra

Hajdemo sada malo o bedrima, mnogim ženama najmrskijoj temi (i ne, ne mislimo na "rupu" među bedrima, jedan od groznih trendova koji su harali svijetom). Dakle, trendovi po strani - ne bi li bilo ljepše imati zategnutija i lijepo oblikovana bedra? Želite li to, onda ćete se i morati potruditi i oznojiti jer to je moguće samo uz pomoć vježbanja.

Kada je vježbanje u pitanju, nisu sve vježbe jednake. Ove tri vježbe s portala Prevention.com učinite će vaša bedra snažnijima i vitkijima, a sve to koristeći samo vašu tjelesnu težinu. Za razliku od većine vježbi za bedra ove vježbe se fokusiraju i na druge važne mišićne grupe, pa ćete zategnuti i cijelo tijelo.
 
Izvor: prevention.com
Foto: © refleXtions - fotolia

 
Široke škarice

Legnite na leđa, s rukama sa svake strane i pritisnute o tlo. Podignite uvis ispružene noge, sa spojenim gležnjevima. Ovo je početna pozicija.  Polako ispružene noge širite u stranu kao da radite špagu, raširite ih koliko naviše možete. Zategnite unutarnja bedra i trbušne mišiće te polagano vraćajte noge u početnu poziciju, no nemojte ih spojiti  (u gležnjevima) već ih prekrižite desnu nogu preko lijeve, dok istovremeno stežete unutarnja bedra. Ponovo noge spustite u "špagu" i ponovo ih podignite no ovog puta prekrižite lijevu nogu preko desne. Ponovite 10 do 20 puta na obje strane. Za dodatno aktiviranje mišića trbuha i leđa – podignite glavu, vrat i ramena.
1/3
 
Komentari
+2
 
malikekoserk1
  • 17.7.2017 14:47:52
  • Bodova: 5861
  • Prijavi
Baš suer da ste to napisali , baš mi trebaju takve vježbe i to za unutrašnjost bedara.
anatela
  • 17.7.2017 11:34:53
  • Bodova: 51209
  • Prijavi
Kod ovih vježbi podizanje glave, vrata i ramena s poda nije dobro za kičmu, posebno ako i inače imate problema s leđima... I ovim vježbama ja bih svakako dodala i iskorake i čučnjeve - oni su najbolji za bedra...
canyon
  • 17.7.2017 7:38:59
  • Bodova: 6954
  • Prijavi
Jos da i pocnemmmmm