Šokantno stanje bojlera u hrvatskim domaćinstvima

Šokantno stanje bojlera u hrvatskim domaćinstvima

Šokantno stanje bojlera u hrvatskim domaćinstvima

Prema istraživanju koje je proveo Viessmann Hrvatska na preko 5000 kućanstava u zemlji, problem neodržavanja sustava za grijanje i zastarjele tehnologije poprimio je zabrinjavajuće razmjere.

Naime, preko 50% anketiranih osoba posjeduje bojler star oko 15 godina, dok preko 30% njih posjeduje bojler starosti od 15-20 godina i više. Plinski uređaji zastarjele tehnologije bilježe značajno višu potrošnju plina.

Šokantni su podaci da preko 50% ispitanih ne održava redovito svoje sustave grijanja već su skloni zvati servisera samo kad se sustav pokvari. Pri izboru servisera oko 40% ljudi koristi usluge neovlaštenih servisa zbog financijske uštede ne vodeći pritom brigu o sigurnosnom riziku takvog popravka. Kod zastarjelih sustava i servisi postaju sve učestaliji, a financijski izdaci neisplativi.

Sve navedeno predstavlja znatan sigurnosni rizik za ukućane – od nedostatka grijanja usred hladne sezone, pa sve do curenja plina i ugljičnog monoksida što može imati tragične posljedice.

Izborom bojlera nove tehnologije odnosno plinskih kondenzacijskih uređaja, potrošnja plina smanjuje se i  do 25% u odnosu na stariju tehnologiju (ovisno o marki i tipu bojlera), a širokom mrežom ovlaštenih servisera sigurnosni rizik smanjen je na minimum.

Na što je važno obratiti pažnju pri odabiru bojlera

Odabir sustava za grijanje nije jednostavan. Trošak grijanja predstavlja znatno financijsko opterećenje kućanstva pa je od velike važnosti odabrati odgovarajući sustav za grijanje s obzirom na vrstu objekta u kojem će se koristiti.

Vrlo jednostavan primjer odabira odgovarajućeg sustava za grijanje dostupan je ovdje

U slučaju odabira bojlera, vrlo je važna njegova dugotrajnost, pouzdanost i učinkovitost. Da bi Vas plinski bojler što dulje kvalitetno grijao vrlo je bitno od čega je napravljen. U radu bojlera u dimnim plinovima nastaje kondenzat iz kojeg bojleri dodatno izvlače toplinu, a za taj proces u obzir dolazi samo izmjenjivač topline od inox čelika. Ako bojler smještate u kupaonicu ili kuhinju od iznimne Vam je važnosti da je bešuman, malih dimenzija i siguran.

Čitajte oznake energetske učinkovitosti. Svaki uređaj spada u određeni energetski razred. Što je viši energetski razred, veće su uštede!

Dodatni provjereni savjeti za značajnije uštede dostupni su ovdje

Od 26. rujna 2015. na snazi je Uredba Europske unije kojom se posebno regulira sektor grijanja kojim se više na tržište ne smiju uvoziti proizvodi koji imaju oznaku energetske učinkovitosti nižu od B razreda. Uređaji nove generacije koji jedini udovoljavaju novoj regulativi, osiguravaju značajnu uštedu u troškovima grijanja kućanstava.

Više informacija o novoj Uredbi Europske unije možete vidjeti ovdje

5 jednostavnih razloga zašto odabrati Viessmann Vitodens 100-W
  1. Razvijen i proizveden u Njemačkoj, izuzetno siguran
  2. Kompaktan – najmanji i najtiši zidni uređaj u klasi – Vitodens 100-W s dimovodom dimenzije samo 60/100mm, lagano ga je smjestiti i u male prostore
  3. 10 godišnje jamstvo na inox izmjenjivače topline koji održavaju ovlašteni serviseri – uređaji visoke kvalitete i pouzdanosti
  4. Cjenovno dostupan, s izmjenjivačima topline od inoxa na svim kondenzacijskim uređajima
  5. Razgranata servisna mreža – preko 200 stručnih partner tvrtki u svim dijelovima Hrvatske
 
Komentari
+2
 
kuota
  • 10.11.2015 22:40:49
  • Bodova: 21110
  • Prijavi
Prošli tjedan napravljen servis i sve u redu.
klepetalo
  • 10.11.2015 21:36:31
  • Bodova: 1561
  • Prijavi
2 godine star protočni bojler na plin...grijali smo samo vodu i dolazili računi po 400-500 kn mjesečno, a kad smo napravili servis gdje je čovjek doslovce slagao i radijatore, a platili samo 400 kn, sad i kuhamo i grijemo vodu i grijemo se i račun iznosi 300 kn za plin.
merida
  • 10.11.2015 16:24:42
  • Bodova: 23236
  • Prijavi
Naš je star 5 godina i redovno se servisira tako da je sve u redu i nemamo nikakvih problema. Osnovni servis je 250 - 300 kn i u današnje vrijeme si to dosta ljudi ne može priuštiti iako se nije s takvim stvarima za zezati, ali ako se pokaže još uz to neki dodatni kvar onda je cifra puno veća.
bluna
  • 10.11.2015 14:01:34
  • Bodova: 31505
  • Prijavi
Ma znamo, znamo, ali mislim da je odgađanje servisiranja ili zamjene novim bojlerom, posljedica ekonomskih teškoća a ne nemara ili lijenosti.Svjesni neželjenih posljedica, ljudi se nadaju da se neće baš njima dogoditi.... Nažalost, ali tako je.
neko-san
  • 10.11.2015 9:40:40
  • Bodova: 22373
  • Prijavi
Na svu sreću nemamo star bojler, tek nekih 5-6 godina. Kombi bojler svake godine damo na pregled majstoru koji ima svoj obrt i koji zna svoj posao. Ono što je još važno kod kombi bojlera je često prozračivanje prostorije u kojoj je on postavljen.