Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Pomoć za hrvatske plaže

Pomoć za hrvatske plaže

Persil Expert pokrenuo kampanju „Persil pomaže hrvatskim plažama“

Na danas održanoj svečanosti povodom podizanja Plave zastave na zagrebačkom Jarunu, Persil Expert, deterdžent za rublje tvrtke Henkel, predstavio je kampanju „Persil pomaže hrvatskim plažama“. Obilježavajući istovremeno Svjetski dan zaštite okoliša i svečano podizanje Plavih zastava diljem zemlje, Henkel je najavio ovu kampanju čiji je glavni cilj prikupljanje sredstava za pomoć hrvatskim plažama upravo u dobivanju Plave zastave. Kampanjom Persil Experta, tvrtka Henkel i Udruga Lijepa naša ujedno žele i ukazati na važnost zaštite i očuvanja hrvatskih plaža. Stoga je tvrtka Henkel odlučila izdvojiti dio prihoda od prodaje Persil Experta koji će omogućiti hrvatskim plažama da se adekvatno pripreme za proces dobivanja certifikata Plava zastava. Kampanja traje od 15. lipnja do 31. kolovoza 2012. godine u svim trgovinama i supermarketima diljem Hrvatske, a financijska potpora plažama bit će uručena za sljedeću sezonu na osnovu natječaja koji će biti organiziran u suradnji s udrugom Lijepa naša.

Plava zastava za plaže i marine je međunarodni ekološki program zaštite okoliša mora i priobalja čiji je cilj održivo upravljanje i gospodarenje morem i obalnim pojasom. Nosioci međunarodne Plave zastave mogu biti morske i slatkovodne plaže. Koliko je Plava zastava značajan certifikat govori i činjenica da se dodjeljuje samo za jednu sezonu i da se plaže svake godine moraju iznova natjecati kako bi ju osvojile. Certifikat Plave zastave je jedan od glavnih orijentira brojnim turistima prilikom odabira turističke destinacije. Upravo poradi te činjenice, Henkel je odlučio pomoći plažama u dobivanju Plave zastave i prikupiti sredstva ostvarena kupnjom deterdženta Persil Expert.  

Ovim povodom Josip Gregac iz udruge Lijepa Naša, partnera kampanje izjavio je: „Veliko mi je zadovoljstvo vidjeti da svake godine sve veći broj plaža sudjeluje u natječaju za dobivanje certifikata Plave zastave. Vjerujem da će sredstva koja će Persil Expert izdvoji za pomoć hrvatskim plažama pri dobivanju certifikata Plave zastave uvelike pomoći da naše lijepe plaže zablistaju još većim sjajem i pokažu svoje pravo lice. Ovim putem bih pozvao i sve ostale tvrtke da slijede primjer tvrtke Henkel i pridruže se prikupljanju sredstava za pomoć hrvatskim plažama u dobivanju certifikata Plave zastave.“

Jedna od ključnih vrijednosti Henkela je održivost. Cilj tvrtke je pružiti potrošačima veću vrijednost sa smanjenim utjecajem na okoliš. Poduzimajući sve moguće napore za postizanje ravnoteže između ekonomskog uspjeha, društvene odgovornosti i brige za okoliš, Henkel razvija nove proizvode koji su osim visoke kvalitete i učinkovitosti još i ekološki prihvatljivi – primjerice kompaktirani Persil Expert je prvi i jedini kompaktirani prašak za rublje na hrvatskom tržištu koji spaja inovaciju i održivost, kombinirajući manje kemikalija i manje ambalaže što direktno utječe na smanjenje negativnih utjecaja na okoliš. Novom inicijativom „Pametnije pranje za čišću budućnost“ te predstavljanjem kompaktiranog Persil Experta sa superiornom formulom i karakteristikama, tvrtka je učinila još jedan održivi korak s ciljem smanjenja utjecaja deterdženata na okoliš.

„Ova kampanja je još jedna u nizu kampanja koje Persil Expert pokreće u svom vodstvu ka održivosti. Osim što je ekološki prihvatljiv deterdžent koji pruža i visoku učinkovitost i manje ambalaže što direktno utječe na smanjenje negativnog utjecaja na okoliš, Persil Expert podržava brojne inicijative, kao što su akcija pošumljavanja požarom devastiranih područja otoka Brača te brojne aktivnosti usmjerene na ekološku edukaciju djece“, izjavila je Ana Kljaić Balenović, Direktorica korporativnih komunikacija tvrtke Henkel za regiju Adria.
 
Komentari
+2