IKEA: razultati kampanje Plišane igračke za obrazovanje

IKEA: razultati kampanje Plišane igračke za obrazovanje

IKEA dobila prvu hrvatsku dizajnericu: crtež Karle R. (11) postat će IKEA plišana igračka

Milijuni kupaca iz cijelog svijeta tijekom studenog i prosinca 2014. uključili su se u kampanju zaklade IKEA Foundation, Plišane igračke za obrazovanje, te prikupili 10.1 milijun eura za unapređenje kvalitete obrazovanja djece iz zemalja u razvoju. Zaklada IKEA Foundation je za svaku prodanu plišanu igračku i dječju knjigu u robnim kućama IKEA donirala 1 euro organizacijama UNICEF i Save the Children koje pomažu najugroženijim skupinama djece ostvariti svoje pravo na kvalitetno obrazovanje.

Kupci u robnoj kući IKEA Zagreb kupili su više od 40.000 igračaka i knjiga tijekom trajanja kampanje, što je gotovo dvostruko više nego u pojedinim austrijskim, francuskim i njemačkim robnim kućama. U sklopu kampanje održano je i natjecanje u crtanju u koje su se mogla uključiti djeca članova IKEA FAMILY programa te nacrtati svoju igračku iz snova. Od tisuće crteža pristiglih sa svih strana svijeta IKEA je odabrala 10 pobjedničkih, među kojima se nalazi i crtež jedanaestogodišnje Karle iz Hrvatske. Jednooko dobroćudno čudovište djevojčice Karle postat će tako dijelom ograničene kolekcije IKEA plišanaca za 2015. godinu.


Više od deset milijuna eura prikupljenih kampanjom u 2014., UNICEF i Save the Children uložit će u unaprjeđenje kvalitete obrazovanja djece iz najsiromašnijih zajednica u 18 afričkih, azijskih i europskih zemalja. Prikupljen novac namijenjen je za projekte koji se bave osposobljavanjem učitelja, poboljšanjem mehanizama zaštite djece, pružanjem obrazovnih materijala i povećanjem broja djece
koja pohađaju nastavu. „Pristup kvalitetnom obrazovanju osposobljava djecu s posebnim potrebama i onu iz manjinskih skupina, njihove obitelji, ali i cijele zajednice da za sebe stvore bolju i svjetliju budućnost. Veoma smo zahvalni što se, zahvaljujući partnerstvu sa zakladom IKEA Foundation koja predano pomaže marginaliziranoj djeci, događaju pozitivne promjene. Veliko hvala upućujem i svim vrijednim zaposlenicima u robnim kućama IKEA, ali i kupcima koji su ovu kampanju oživjeli“, naglasila je Elisabeth Dahlin, glavna tajnica organizacije Save the Children u Švedskoj i predsjednica agencije Global Lead Agency for the IKEA Foundation Collaboration.

Josephine Bourne, UNICEF-ova Globalna voditeljica za obrazovanje (UNICEF Global Chief of Education), dodala je: „Za djecu iz najugroženijih i najisključenijih skupina, prilika da idu u školu i uče vrlo je važna u izgradnji bolje budućnosti. Niti jednom djetetu ne bi trebala biti uskraćena mogućnost obrazovanja zbog siromaštva, poteškoća u razvoju, spola, ratnih sukoba ili prirodnih katastrofa poput izbijanja virusa ebole u Gvineji, Liberiji i Sierra Leoneu. UNICEF je zahvalan na neprocjenjivoj kontinuiranoj podršci zaklade IKEA Foundation, IKEA zaposlenika i kupaca diljem svijeta koji zajedničkim snagama pomažu ostvariti pravo svakog djeteta na kvalitetno obrazovanje.“

Od 2003. kampanja Plišane igračke za obrazovanje pomogla je 11 milijuna djece iz 46 zemalja da dobiju bolje obrazovanje te omogućila nastavak učenja u okolnostima prirodnih katastrofa. Tako je, primjerice, 880.000 eura prošlogodišnje donacije UNICEF usmjerio na projekt koji je djeci iz Sierra Leonea omogućio učenje na daljinu putem radijskih programa, dok su škole bile zatvorene zbog izbijanja virusa ebole, te na pomoć djeci i njihovim obiteljima u dobivanju informacija i podrške koja im može spasiti život.
 
Komentari
+2