Brokula&Ž - u Hrvatskoj se može proizvoditi kvalitetan i inspirativan izvozni proizvod

Brokula&Ž - u Hrvatskoj se može proizvoditi kvalitetan i inspirativan izvozni proizvod

Zajedničko kreativno događanje brandova Dr.Hauschka i Brokula&Ž pod nazivom Šminkuliranje privuklo brojne posjetiteljice i ljubiteljice organske kozmetike i odjeće.

Zajedničko kreativno događanje brandova Dr.Hauschka i Brokula&Ž pod nazivom Šminkuliranje nedavno je u zagrebački Arena centar privuklo brojne posjetiteljice i ljubiteljice organske kozmetike i odjeće.
 
Događanje je privuklo poznate osobe koje prate modne i kozmetičke trendove kao što su Lea Dekleva, Mirna Maras i Nika Fleiss. U sklopu događanja međunarodno poznati Dr.Hauschka vizažist Karim Sattar potezima svog kista naglašavao je prirodnu ljepotu posjetiteljica koje su nakon uljepšavanja s Dr.Hauschka dekorativnom kozmetikom pred objektivom profesionalnog fotografa postajale prava lica s naslovnica. Svi prisutni imali su osim šminkanja i  prigodu sami se uvjeriti u kvalitetu i mekoću Brokula&Ž majica izrađenih od organski uzgojenih sirovina. Cilj događanja bio je približiti ljudima važnost odabira organskih proizvoda, počevši od prirodne kozmetike pa sve do kvalitetne odjeće od organskih sirovina, u čemu se upravo kombinacija dvaju organskih brandova Dr.Hauschka i Brokula&Ž odlično upotpunjuje.


Karim Sattar na Šminkuliranju

Brokula&Ž je brend donjeg rublja i majica za žene i muškarce napravljen od organskog pamuka i celuloze čija je prva serija bila proizvedena u Turskoj, odakle je i porijeklo materijala. Od prošlog tjedna manje serije i prototipi šivaju se u sjedištu tvrtke Brokula&Ž u Pustodolu Začretskom (Sveti Križ Začretje), a velike serije šivaju se u đakovačkoj tvornici Hemco.


«Želimo dokazati kako se u Hrvatskoj može proizvesti kvalitetan proizvod s izvoznim potencijalom. Iza projekta Brokula&Ž stoji iskusan tim ljudi koji u ovom projektu pronalazi profesionalni izazov, što nam daje pravo da budemo optimisti oko daljnje uspješnosti projekta i zapošljavanja još većeg broja ljudi iz posrnule hrvatske tekstilne industrije.» izjavio je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić OM.


«Od lansiranja brenda u rujnu ove godine, Lacuna je zaposlila još osmero djelatnica, pretežno radnica iz bivše tvornice Kamensko, čija se tehnička znanja i posvećenost kvaliteti ugrađuju i u Brokulu&Ž. Sigurni smo kako će zamisao iza ovog projekta inicirati širu suradnju ne samo s hrvatskom tekstilnom industrijom već i s drugim segmentima proizvodnje.», izjavio je direktor tvrtke Lacuna i Brokula&Ž, Zoran Šainović.


«Prve reakcije kupaca su vrlo dobre, prvenstveno na kvalitetu materijala i izrade, što je i najvažnije, jer kod Brokule&Ž bitno uvijek dolazi iznutra. U prva dva mjeseca prodano je oko 3000 jedinica, a daljnji razvoj proizvodnje ovisi o budućim prodajnim rezultatima.
Da se radi o robnoj marki s izvoznim potencijalom svjedoči i činjenica da će Brokula&Ž biti uvrštena u izvještaj londonskog Global Innovation Reporta koji previđa trendove u 2013.» izjavio je Nikola Žinić, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić OM.


Svi međunarodni certifikati koji jamče ekološku i organsku proizvodnju Brokula&Ž brenda ovih su dana nostrificirani i u Hrvatskoj. Postojeće međunarodne certifikate izdala je nizozemska kompanija Control Union Certification/ Peterson Control Union Group, a riječ je o certifikatima OE 100 Standard of the Orgnanic Exchange i OE Blended Standard of the Organic Exchange, koji jamče da je materijal organskog porijekla te da korištena bojila nisu štetna za čovjeka.
 
Komentari
+2